Dit 2½-åriges yndlingslegetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Gardenia

Det lader til at vores dreng keder sig med alt hans legetøj, det meste er vel egentligt også under hans alder. Han har en del med Postmand Per og en hulens masse DUPLO, BRIO-togbane og en dims han kan putte forskellige klodser igennem og så siger den enten farve, tal, spiller en lyd osv. Og det er det han leger fast med..

Jeg synes der mangler noget udfordring men jeg er fuldstændigt blank når jeg så står i legetøjsforretningen, der er bare ikke rigtigt noget der fanger.

Hvad er din 2½-åriges yndlingslegetøj? Vi går ikke op i drenge- og pige-ting, det skal bare være noget han er glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Studerendemor

Musikinstrumenter. Vores datter har en rigtig (altså ikke en til børn) xylofon, et keybord, fløjte og trommer. Udover det, har vi i huset guitar og klaver. Hun spiller og spiller.... Det er det bedste hun ved.

Så måske instrumenter kunne være en ide

Anmeld

1. november 2012

K&S

Gardenia skriver:

Det lader til at vores dreng keder sig med alt hans legetøj, det meste er vel egentligt også under hans alder. Han har en del med Postmand Per og en hulens masse DUPLO, BRIO-togbane og en dims han kan putte forskellige klodser igennem og så siger den enten farve, tal, spiller en lyd osv. Og det er det han leger fast med..

Jeg synes der mangler noget udfordring men jeg er fuldstændigt blank når jeg så står i legetøjsforretningen, der er bare ikke rigtigt noget der fanger.

Hvad er din 2½-åriges yndlingslegetøj? Vi går ikke op i drenge- og pige-ting, det skal bare være noget han er glad for

Anton blev 2 år i august og han leger med biler, biler og biler - i alle farver, størrelser og former  Han har 2 forskellige garager, som han leger med...! 

Og ellers elsker han DUPLO og Brio togbane, hvor han har fået selvkørende tog 

Anmeld

1. november 2012

MortilCilas

Gardenia skriver:

Jeg tog Cilas med ind og så fandt han sådan et lille bord med masser af musik, lyd og sang. Her skal det helst være en masse lyd, musik eller udendørslegetøj. Jeg købte ham også en klapvogn også fik han min dukke fra da jeg var barn, og den elsker han at gå tur med

Anmeld

1. november 2012

MorDk

Her er vores dreng 2,2 år og han ELSKER biler.... Brandbiler og politibiler samt traktorer m.m Dublo er også et hit!!

Anmeld

1. november 2012

Tvillingemor80

Dukker - ALT med dukker - senge, tøj til dem, vogne mm. De kan bruge timer på at give dem mad og tøj på, putte osv.

Anmeld

1. november 2012

An&Jo

Det begge børn leger allermest med herhjemme er deres små biler som koster 20kr stk rundt omkring..

de har så mange af dem og de bliver brugt hver dag, og alt det andet er de faktisk ligeglade med..

Anmeld

1. november 2012

6800

Her er det legekøkken og alt hendes legemad, dukker pg perler...

Anmeld

1. november 2012

Tulle28

Kender godt "problemet". Vi har også huset stuvende fuldt af alverdens legetøj, som ikke interesserer damen

Her er det hendes dukke fra New Born Baby der hitter. Hun har en barnevogn, en lift og en pusletaske og hun drøner rundt med barnevognen, pakker pusletasken og putter babyen i liften (jeg går lige ned med alt det her i bilen siger hun, mens hun slææææber afsted)

Derudover kan hun godt lide at lege købmand, hun har et kasseapparat med tilhørende indkøbsvarer og at lave kaffe og te til os er også noget hun kan få meget tid til at gå med. Hun har sådan et lille te-stel, og så bliver der ellers serveret

Hun er meget glad for at lave puslespil og vendespil på Ipad'en. Så kan man diskutere om det er godt eller skidt hun sidder meget med den, men der sker jo noget læring imens, det er ikke bare et eller andet "hjernedødt" hun sidder med.

Men synes også det er virkelig svært efterhånden! Hun er forresten 2,6 år.

Anmeld

1. november 2012

Palaja

Her bliver der leget meget med køkken og duplo. Ellers elsker hun alt hvad der kan spille og larme og bevæge sig. Vi har også lavet en bil ud af en flyttekasse og så har hun selv dekoreret den med fine farver - den var et kæmpe hit da vi lavede den og en månedstid frem. Men nu er den gået af mode

Så elsker hun at tegne/male og sætte klistermærker på papir. Modellervoks er også et hit, men det kræver selvfølgelig at man sidder med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.