Hvilket mærke flyverdragt skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

modesty

Personligt synes jeg at det er vanvid at smide så mange penge efter en flyverdragt. Vi har to brugte Mikk-line til en samlet værdi af 80 kr. Derudover har jeg virkelig flottet mig og brugt 250 kr. på en brugt Ticket to Heaven (men den er lidt for stor, så bliver gemt til næste år).

Jeg er super glad for vores to Mikk-line. Jeg forstår godt at alle ikke er vilde med at købe brugt, men i så fald ville jeg købe en ny Mikk-line eller  h&m eller er det Kvickly eller Bilka der har Friends? Som altid vinder bedst i test med deres flyverdragter.

Kvaliteten er ligeså god og de koster en tredjedel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Laulund87

Maria har Hummel i år og den er rigtig fin

Elsker den "indbyggede" elefanthue, det er bare en smart detalje

Anmeld

1. november 2012

L&V

Jeg har stemt blankt da min erfaring siger mig at de ikke holder tørt så jeg ville og gør det nu os, købe en reima tec

Anmeld

1. november 2012

Autostol.dk

Jeg har stemt blank.

Hvis jeg skulle vælge en flyverdragt ville jeg tage en som er testet rigtig godt, da jeg vil være sikker på, at sønnik ikke blev våd og kold.

Se denne lille test af flyverdragter  http://sondagsavisen.dk/2012/38/~/media/AA2808C6EC294ACDB4357D751D199BD7.ashx

Der er godt nok kun én af de modeller du skriver, men kan være du/i kan bruge den alligevel.

Anmeld

1. november 2012

Kvist

Her bruger vi kun flyverdragterne fra Name It's Storm kollektion.. Helt fantastisk flyverdragt..

Anmeld

1. november 2012

Lunae

sommerbarn<3 skriver:

Altså hvis du tænker på at den bliver beskidt? Vi har haft en lyseblå og den kunne sagtens klare at blive leget i. 

Det var præcis det jeg tænkte. Sidste år havde vi en meget lys lilla, men den var nemlig også rigtig fin!

Anmeld

1. november 2012

Lunae

Månsson skriver:

Jeg har stemt blankt da min erfaring siger mig at de ikke holder tørt så jeg ville og gør det nu os, købe en reima tec

reima stod da også på listen!?

Anmeld

1. november 2012

Laulund87

Månsson skriver:

Reima er utæt i sømmene ifølge testen

Anmeld

1. november 2012

Lunae

Laulund87 skriver:

Reima er utæt i sømmene ifølge testen

Ja det kan jeg se. Camille havde reima sidste år og var helt tør og varm.

Anmeld

1. november 2012

Laulund87

Lunae skriver:

Ja det kan jeg se. Camille havde reima sidste år og var helt tør og varm.

Altså jeg synes det er fint med tests, men der er jo mange der oplever det modsatte af hvad de siger på både godt og ondt

Jeg har hørt både godt og skidt om Hummel, men det har vi valgt alligevel og sådan er det vel med alle mærker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.