Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror de alle er meget gode.. Bare de vandtætte Her har vi købt en Ver de Terre. Den er rigtig lækker..
jacqueline84 skriver: Tror de alle er meget gode.. Bare de vandtætte Her har vi købt en Ver de Terre. Den er rigtig lækker..
Har stemt min i atur. Det har thea som flyverdragt nr 2. Som nr 1 har hun franca ( staves )
Det er dem fra sidste år, og vi har været lige glade for dem begge! Vh stine
Jeg har stemt Mini A Ture, for jeg synes de er vanvittig flotte og lækre. Min datter har jakker og overtræksbukser fra mærket, og kvaliteten holder bare. Vi har dog enflyverdragt fra Molo, når morfar giver flyverdragt, bestemmer han hvilken Men jeg må sige, at den er også helt perfekt.
skrivemaskine skriver: Jeg har stemt Mini A Ture, for jeg synes de er vanvittig flotte og lækre. Min datter har jakker og overtræksbukser fra mærket, og kvaliteten holder bare. Vi har dog enflyverdragt fra Molo, når morfar giver flyverdragt, bestemmer han hvilken Men jeg må sige, at den er også helt perfekt.
Har stemt BLANK da det jo alle er nogle gode flyverdragter. MEN hvis jeg skal vælge så HUMMEL ♥
Lunae skriver: Jeg står i den kedelige situation, at jeg ikke kan beslutte mig for hvilken flyverdragt min datter skal have!Jeg har kredset mig ind på tre mærker, som jeg synes virker lækre. Det er Hummel, mini a ture og reima!Hvilken skal jeg vælge?
Jeg står i den kedelige situation, at jeg ikke kan beslutte mig for hvilken flyverdragt min datter skal have!Jeg har kredset mig ind på tre mærker, som jeg synes virker lækre. Det er Hummel, mini a ture og reima!Hvilken skal jeg vælge?
Vi har en mini a ture og er super glæde for den. Eller har vi brugt cupcake (racoon) og ticket to heaven til begge unger.
sommerbarn<3 skriver: Vi har en mini a ture og er super glæde for den. Eller har vi brugt cupcake (racoon) og ticket to heaven til begge unger.
Lunae skriver: Jeg er også helt skudt i den!Jeg har fundet en i gammel rosa - så smuk! Men ved ikke om den blir for sart!
Jeg er også helt skudt i den!Jeg har fundet en i gammel rosa - så smuk! Men ved ikke om den blir for sart!
Altså hvis du tænker på at den bliver beskidt? Vi har haft en lyseblå og den kunne sagtens klare at blive leget i.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128