Altså der var engang hvor min mobiltelefon var min livline, jeg vidste altid hvor den var og den fik næsten aldrig lov til at gå ud for manglende strøm, men altså
siden den 21 september 2011 kl 09.59 er den vane godt nok blevet ændret.
Nu skal jeg være heldig hvia jeg ved hvilket rum den overhovedet befinder sig i, tit løber den tør for strøm og så kan der godt gå lidt tid inden jeg lige får den sat i stikkontakten.
f.eks. idag så jeg lige den var løber tør, jeg sætter den i stikkontakten og går på toilet, da jeg kommer tilbage tjekker jeg lige om der er kommet noget ind, og ikke mindre end 11 smser havde jeg misset 
tre mennesker havde prøvet at ringe og ellers så ville de bare høre hvorfor jeg ikke tog min telefon og derfor skrevet smser, jeg har ringet tilbage, det skal man jo, men det er jo ikke godt overhovedet, jeg er ledig og det kan jo ske en kommende arbejdsgiver kunne finde på at ringe 
Men jeg glemmer den bare, Johanne leger tit med den og så kan den jo blive væk, en dag fandt jeg min mobil nede i en plante da jeg var ved at vande blomster 
Til jer andre, glemmer i også tit hvor jeres mobil er, og ikke har det samme forhold til den som før i blev forældre??
Monica som pt ikke ved hvor mobilen er igen igen igen 
Anmeld