Hej, tak for jeres svar! Men jeg er meget overrasket, at jeres børn kun bruger nattøj på og strømper. Jeg sover med en tyk dundyne om vinteren, jeg tror, at jeg ville fryse med kun nattøj (selv om med uldbody under). Hvis I også bruger en god dyne om vinteren, hvordan kan jeres børn sove uden at fryse? Så skal man bruge meget mere varme, men så ville vi bruge en sommerdyne eller kun nattøj på! Jeg er blevet fuldstandig forvirret!

Men den slags sovepose jeg har tænkt på, er den slags:
http://www.4evershop.com/shop/spiderman-junior-sovepose-445p.htmlJeg ved ikke, om de kan bruges til den formål vi snakker om eller de finder vejen ud alligevel.
Nu har vi konstant mellem 40 og 45 grader. For tre uger siden har vi været i Kph og vi har haft det rigtigt koldt. Den lille sov med en uld body på, en langarmet t-shirt og en uld trøje på (og self. nattøj bukser) og et par uld strømper. Jeg har tjekket og han har haft enten kold eller for varmt. Og når jeg tænker tilbage, har jeg altid sovet med en vinter dundyne på og den lille har sovet i sin vinter voksi pose om vinteren. Så bliver jeg pludseligt forvirret, at når de bliver lidt størrer bruger de kun nattøj. Men som sagt, vores lejlighed er ret koldt og vi har ingen varme i soveværelset, vi må lade døren åbnet så varmen fra stuen kommer ind (eller starte en el. radiator, som kan blive ret dyrt) så derfor synes jeg, at nattøjet kan ikke være nok....
Anmeld