Kan han det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

An&Jo

dukke skriver:

Jeg kan godt forstå det du siger men jeg ville bare gerne ha ham 1 dag og så kun han komme over til sin far igen (vi bor 5 min væk fra far)

og jeg forstår dig udemærket..
Men som en anden siger, så skal klimaks være juleaften, og han er ikke så gammel, så at være sent oppe 2 dage i træk, og skal omstille sig til at være ved far et par dage, så hjem til mor en enkelt dag og afsted til far igen tror jeg bare bliver for meget..

Det kan min bonusdreng på 4 ikke engang kapere..

Vi kører jo lige nu 7/7 ordning med ham, og hans mor ville gerne have ham en enkelt overnatning midt i vores uge hvilket vi sagde ja til, men børnehaven sagde bagefter at det bare ikke duede, og han havde haft en rigtig dårlig dag fordi han ikke helt kunne forstå det hurtige skift..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

An&Jo

henh01 skriver:

lige mht det der lillejuleaften ræs.. Det problem har vi også herhjemme. Min datters far vil have hende d 23 fordi de holder jul der, men for min datter fungerer det ikke at skulle være sent oppe d 23 og først omstille sig d 24. Klimaks bør være d 24 dec. Jeg går personligt ind for at man holder jul med den anden forælder d 25 eller 26 dec hvis man altså skal holde jul 2 gange

nej det er ikke nemt..

og man er her nødt til at tænke på barnets bedste, og ikke hvad man selv vil..

Anmeld

31. oktober 2012

An&Jo

MinBabyOscar <3 skriver:

Det jeg mere tænker er at Aksel kun er 2 år så er 1 uge væk da længe?? Min dreng har endnu kun prøvet en overnatning ude ad gangen og kun 4-5 gange han har prøvet det, han bliver 2 år 26 dec 

en uge kan de sagtens klare så længe det er ved den anden forælder og de er vant til at komme der..

min eks havde vores søn på ferie en uge i sommers og det gik rigtig fint, men det skulle heller ikke være længere.. Så han havde en uge der, en uge hjemme ved mig, og så en uge mere ved sin far, istedet for 14 dage i streg som han egentlig har krav på ifølge STF regler omkring sommerferie..

Anmeld

31. oktober 2012

FruHolm <3

An&Jo skriver:

en uge kan de sagtens klare så længe det er ved den anden forælder og de er vant til at komme der..

min eks havde vores søn på ferie en uge i sommers og det gik rigtig fint, men det skulle heller ikke være længere.. Så han havde en uge der, en uge hjemme ved mig, og så en uge mere ved sin far, istedet for 14 dage i streg som han egentlig har krav på ifølge STF regler omkring sommerferie..

Okay, ja skal ikk kunne sige det, da min søn ikk ser sin far så han er altid hjemme med migbog kæresten, er jeg ikk hjemme er kæresten og omvendt , han bliver kun pasdet hvis vi skal noget , han er ikk blevt passet siden nytår

Anmeld

31. oktober 2012

An&Jo

MinBabyOscar <3 skriver:

Okay, ja skal ikk kunne sige det, da min søn ikk ser sin far så han er altid hjemme med migbog kæresten, er jeg ikk hjemme er kæresten og omvendt , han bliver kun pasdet hvis vi skal noget , han er ikk blevt passet siden nytår

nej så er det jo også meget anderledes i forhold til hvis nu han havde haft fast samvær med sin bio far..

her bliver ungerne næsten aldrig passet, da vi altid lægger voksen aktiviteterne uden børn i de weekender de ikke er her..

Anmeld

31. oktober 2012

dukke

MinBabyOscar <3 skriver:

Det jeg mere tænker er at Aksel kun er 2 år så er 1 uge væk da længe?? Min dreng har endnu kun prøvet en overnatning ude ad gangen og kun 4-5 gange han har prøvet det, han bliver 2 år 26 dec 

vi har kørt 7/7 før men måtte lave det om da han ikke kunne holde til det

Anmeld

31. oktober 2012

FruHolm <3

An&Jo skriver:

nej så er det jo også meget anderledes i forhold til hvis nu han havde haft fast samvær med sin bio far..

her bliver ungerne næsten aldrig passet, da vi altid lægger voksen aktiviteterne uden børn i de weekender de ikke er her..

Ja lige netop hihi , synes endda det er underligt at svigerfar lige skal passe ham imorgen mens jeg er ved lægen

men dagplejemoderen skal på sygehuset imorgen så ville ikk optage en gæstedagplejeplads når jeg har fri

Anmeld

31. oktober 2012

FruHolm <3

An&Jo skriver:

Ja lige netop hihi , synes endda det er underligt at svigerfar lige skal passe ham imorgen mens jeg er ved lægen

men dagplejemoderen skal på sygehuset imorgen så ville ikk optage en gæstedagplejeplads når jeg har fri

Anmeld

31. oktober 2012

An&Jo

MinBabyOscar <3 skriver:

nej sådan er det jo gerne..

Men forstår faktisk godt du ikke ville sende ham i gæstedagpleje for en enkelt dag..

Anmeld

31. oktober 2012

dukke

An&Jo skriver:

Nej nu er det ikke alle børn der kan klare en uge af gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.