Kan han det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
21 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

dukke

Hej de damer

Jeg har lige en ting jeg vil spøger om.

Det ligger sådan at vi jo snart har jul og nytår og Aksels far har ham juleaften da det har været en aftale lige fra vi gik fra hianden. men han vil ha Aksel fra d 19/12 til d 26/12 og så igen d 31/12 og den er jeg jo ikke med på da jeg også godt vil holde noget med ham og gerne vil ha ham nytårsaften

det skal lige siges jeg har ham mest hvad ville i køre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

An&Jo

Jeg ville nok sige god for den 19-26 men nytår ville jeg selv beholde.. Men når han har ham juleaften kan jeg godt forstå han vil have lidt ekstra dage inden så der falder lidt ro på ham inden selve juleaften..

Anmeld

31. oktober 2012

dukke

An&Jo skriver:

Jeg ville nok sige god for den 19-26 men nytår ville jeg selv beholde.. Men når han har ham juleaften kan jeg godt forstå han vil have lidt ekstra dage inden så der falder lidt ro på ham inden selve juleaften..

Ja det har jeg også tænkt på men mit problem er at vi i min familie holder lillejuleaften sammen den 23/12 og det ville jeg også gerne ha aksel med til

Anmeld

31. oktober 2012

henh01

Jeg ville aldrig accepterer det!!

Herhjemme er det lidt atypisk fordi jeg har fødselsdag d 26 og altid har min datter hjemme der. Det år hun holder jul ved sin far kommer hun hjem d 25 om formiddagen/eftermiddagen og det år hun holder jul her er hun ved sin far fra d 25-26 dec.

Nytår deler vi også sådan at d 31 og 1 hænger sammen.

I kan jo ikke rigtig nå at få en afgørelse i SFV så I må nok finde en løsning selv. Men jeg synes det lyder meget fair at han har ham fra d 19-26 og så har du ham til den anden side af nytår.

Anmeld

31. oktober 2012

dukke

henh01 skriver:

Jeg ville aldrig accepterer det!!

Herhjemme er det lidt atypisk fordi jeg har fødselsdag d 26 og altid har min datter hjemme der. Det år hun holder jul ved sin far kommer hun hjem d 25 om formiddagen/eftermiddagen og det år hun holder jul her er hun ved sin far fra d 25-26 dec.

Nytår deler vi også sådan at d 31 og 1 hænger sammen.

I kan jo ikke rigtig nå at få en afgørelse i SFV så I må nok finde en løsning selv. Men jeg synes det lyder meget fair at han har ham fra d 19-26 og så har du ham til den anden side af nytår.

Jo vi har sag kørene med SVF og skal til møde og d 19/11

men skal jeg så bare "undvære" ham i julen ?

Anmeld

31. oktober 2012

An&Jo

dukke skriver:

Ja det har jeg også tænkt på men mit problem er at vi i min familie holder lillejuleaften sammen den 23/12 og det ville jeg også gerne ha aksel med til

Det forstår jeg godt, men tænk på at han jo så ikke har en chance for at vænne sig til at være ved far inden de skal holde jul med en masse mennesker?? Jeg ville nok vælge at acceptere at aksel ikke var med til lille juleaften i år, sådan er det jo desværre når man har delebørn.. Jeg kender det da vi selv har to delebørn hvor det hele skal gå op også, og det er ikke altid nemt at få sine ønsker opfyldt..

Anmeld

31. oktober 2012

henh01

dukke skriver:

Jo vi har sag kørene med SVF og skal til møde og d 19/11

men skal jeg så bare "undvære" ham i julen ?

nu betyder julen jo alverden for mig. Min kæreste er sikker på at jeg er gift med julemanden.. hahaha

Jeg ville ikke undvære mit barn en hel jul, jeg synes det er mest fair at man deler det lidt op. Kunne I dele det således op

i år:
Far d. 19-25 om formiddagen
mor d 25-29
far d 29-31 om morgenen
mor d 31-??

næste år:
omvendt?

Anmeld

31. oktober 2012

henh01

An&Jo skriver:

Det forstår jeg godt, men tænk på at han jo så ikke har en chance for at vænne sig til at være ved far inden de skal holde jul med en masse mennesker?? Jeg ville nok vælge at acceptere at aksel ikke var med til lille juleaften i år, sådan er det jo desværre når man har delebørn.. Jeg kender det da vi selv har to delebørn hvor det hele skal gå op også, og det er ikke altid nemt at få sine ønsker opfyldt..

lige mht det der lillejuleaften ræs.. Det problem har vi også herhjemme. Min datters far vil have hende d 23 fordi de holder jul der, men for min datter fungerer det ikke at skulle være sent oppe d 23 og først omstille sig d 24. Klimaks bør være d 24 dec. Jeg går personligt ind for at man holder jul med den anden forælder d 25 eller 26 dec hvis man altså skal holde jul 2 gange

Anmeld

31. oktober 2012

dukke

An&Jo skriver:

Jeg kan godt forstå det du siger men jeg ville bare gerne ha ham 1 dag og så kun han komme over til sin far igen (vi bor 5 min væk fra far)

Anmeld

31. oktober 2012

FruHolm <3

dukke skriver:

Hej de damer

Jeg har lige en ting jeg vil spøger om.

Det ligger sådan at vi jo snart har jul og nytår og Aksels far har ham juleaften da det har været en aftale lige fra vi gik fra hianden. men han vil ha Aksel fra d 19/12 til d 26/12 og så igen d 31/12 og den er jeg jo ikke med på da jeg også godt vil holde noget med ham og gerne vil ha ham nytårsaften

det skal lige siges jeg har ham mest hvad ville i køre?

Det jeg mere tænker er at Aksel kun er 2 år så er 1 uge væk da længe?? Min dreng har endnu kun prøvet en overnatning ude ad gangen og kun 4-5 gange han har prøvet det, han bliver 2 år 26 dec 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.