Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Freyasmor skriver: for godt en måned siden fødte jeg vores lille pige! - Jeg ammer ikke og regner derfor med at kunne tage p piller igen.. Min læge har lavet en recept med dem, så jeg kan hente dem imorgen... Meeeen..... Skal jeg vente med at starte med dem indtil min næste mens slutdag?? eller hvordan er det nu?? - må jeg ikke bare begynde på dem med det samme ???
for godt en måned siden fødte jeg vores lille pige! - Jeg ammer ikke og regner derfor med at kunne tage p piller igen.. Min læge har lavet en recept med dem, så jeg kan hente dem imorgen...
Meeeen..... Skal jeg vente med at starte med dem indtil min næste mens slutdag?? eller hvordan er det nu?? - må jeg ikke bare begynde på dem med det samme ???
jeg startede med det samme da min læge udskrev en recept..
og der var gået 5 uger.. og der blødte jeg stadig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ammede kun i 6 uger og fik en recept på en ny omgang p-piller Jeg ville vente til jeg fik min mens, men den kom aldrig Da Isabella var 9 mrd. startede jeg op, fordi jeg gerne ville have blødt et par gange inden jeg skulle starte på job igen efter barsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128