Hvornår har I tid til at handle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

TeamRocket

Handler når rollingerne er hentet i bh og dp- nogle gange før de bliver hentet. Dog er jeg gået på barsel har termin om en måned så kan handle når jeg har lyst ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

SussieThyssen

MinNoah skriver:

Jeg synes det er SÅ svært at finde tid til sådan en simpel ting som at købe ind!

Jeg arbejder som regel 9-16 - har et barn på 3 der så skal hentes i børnehaven - er gravid også, så er dødtræt!

Men jeg tænker hvornår handler i andre?! Vi skal have gæster lørdag, og jeg er nødt til handle ind i aften efter drengen er puttet! Synes det er træls for er DØDtræt selv, men hvornår skulle jeg ellers gøre det?!

Manden arbejder også længe....

Vi handler som regel søndag i weekenden, men indimellem er man jo nødt til suplere op med mælk, grønt osv. Eller ja suplere op når man skal have gæster og der skal handles større ind!

Pyyy jeg synes hverdagsræset er træls pt! og glæder mig til barsel!!!

I de år hvor jeg havde småbørn, der handlede vi gerne lørdag formiddag, altså stort ind. Og ellers så smuttede man jo bare lige forbi Brugsen og købte lidt mælk og brød eller hvad man nu lige stod og manglede, og det tog jo ikke mange minutter.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. oktober 2012

Mum33

Er også gravid med nr 2 og har en på 3  Jeg har ikke stemt, men handler ind til hele ugen søndag. Hvis bare jeg får lavet madplan går det fint. Så tager vi fælles ned fredag efter job og køber lidt "godt".  

Anmeld

31. oktober 2012

Humanincubator

jeg tilslutter mig Osuma

Anmeld

31. oktober 2012

naomi

MinNoah skriver:

Jeg synes det er SÅ svært at finde tid til sådan en simpel ting som at købe ind!

Jeg arbejder som regel 9-16 - har et barn på 3 der så skal hentes i børnehaven - er gravid også, så er dødtræt!

Men jeg tænker hvornår handler i andre?! Vi skal have gæster lørdag, og jeg er nødt til handle ind i aften efter drengen er puttet! Synes det er træls for er DØDtræt selv, men hvornår skulle jeg ellers gøre det?!

Vi handler som regel søndag i weekenden, men indimellem er man jo nødt til suplere op med mælk, grønt osv. Eller ja suplere op når man skal have gæster og der skal handles større ind!

jeg har stemt blankt fordi jeg enten handler med eller uden min søn på den ugentlige fridag jeg har eller i weekenden hvor min søn som regel er med

Anmeld

31. oktober 2012

Tip!

De dage hvor jeg har flere dagvagt i træk har jeg ofte handlet ind dagen før til nogle dage...

Jeg har tit fridage (jeg arbejder hver anden weekend, det giver frihed i hverdagene) og de dage handler jeg ind ofte inden jeg henter min stump i børnehaven, ellers henter jeg ham tidligt og tager ham med  

Anmeld

31. oktober 2012

MorDk

Kæresten og jeg handler om formiddagen da jeg har barsel og han har orlov fra sit studie. Vi handler stort ind hver 2. uge... og køber småting såsom mælk osv. løbende... det er nu meget hyggeligt. Af og til handler vi ind sammen om eftermiddagen, når vi har hentet Bassen fra vuggestue, men kun småting.

Anmeld

31. oktober 2012

Tulle28

Nu er jeg på barsel, så der handler jeg når vi er ude og gå tur med barnevognen. Når jeg ikke er på barsel, handler jeg på vej hjem fra job inden jeg henter min datter. Jeg er på nedsat tid, så det kan sagtens lade sig gøre.

Vi er begyndt at bruge nemlig.com herhjemme til de store/tunge ting - var det ikke en ide? Der er mange ting som er lidt dyrere, men så kan man ofte spare på nogen andre varer, så synes egentlig det går nogenlunde op. Og de leverer nærmest alle ugens dage når det passer dig.

Anmeld

31. oktober 2012

Tona

MinNoah skriver:

Jeg har stemt blank, for vi handler lørdag formiddag sammen med vores datter som en familieudflugt hvor vi hygger og slutter af med at få danskvand og en bolle før vi tager hjem og desuden som regl køber en lille pixi bog til hende eller sådan noget som vi læser når vi kommer hjem. Det blev for stresset at skulle have det presset ind i hverdagen, selv om jeg er hjemmegående, så vi har valgt at gøre sådan her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.