Hvornår har I tid til at handle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: HVornår handler I?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.558 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

MinNoah

Jeg synes det er SÅ svært at finde tid til sådan en simpel ting som at købe ind!

Jeg arbejder som regel 9-16 - har et barn på 3 der så skal hentes i børnehaven - er gravid også, så er dødtræt!

Men jeg tænker hvornår handler i andre?! Vi skal have gæster lørdag, og jeg er nødt til handle ind i aften efter drengen er puttet! Synes det er træls for er DØDtræt selv, men hvornår skulle jeg ellers gøre det?!

Manden arbejder også længe....

Vi handler som regel søndag i weekenden, men indimellem er man jo nødt til suplere op med mælk, grønt osv. Eller ja suplere op når man skal have gæster og der skal handles større ind!

Pyyy jeg synes hverdagsræset er træls pt! og glæder mig til barsel!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

CarinaSB

MinNoah skriver:

Jeg synes det er SÅ svært at finde tid til sådan en simpel ting som at købe ind!

Jeg arbejder som regel 9-16 - har et barn på 3 der så skal hentes i børnehaven - er gravid også, så er dødtræt!

Men jeg tænker hvornår handler i andre?! Vi skal have gæster lørdag, og jeg er nødt til handle ind i aften efter drengen er puttet! Synes det er træls for er DØDtræt selv, men hvornår skulle jeg ellers gøre det?!

Vi handler som regel søndag i weekenden, men indimellem er man jo nødt til suplere op med mælk, grønt osv. Eller ja suplere op når man skal have gæster og der skal handles større ind!

jeg har svaret om formiddagen, handler når jeg har afleveret unger .. studere på fjern studie så jeg har tiden til det

Anmeld

31. oktober 2012

Clisolka

Jeg bliver nødt til at stemme blankt