Hvornår har I tid til at handle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: HVornår handler I?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.558 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

MinNoah

Jeg synes det er SÅ svært at finde tid til sådan en simpel ting som at købe ind!

Jeg arbejder som regel 9-16 - har et barn på 3 der så skal hentes i børnehaven - er gravid også, så er dødtræt!

Men jeg tænker hvornår handler i andre?! Vi skal have gæster lørdag, og jeg er nødt til handle ind i aften efter drengen er puttet! Synes det er træls for er DØDtræt selv, men hvornår skulle jeg ellers gøre det?!

Manden arbejder også længe....

Vi handler som regel søndag i weekenden, men indimellem er man jo nødt til suplere op med mælk, grønt osv. Eller ja suplere op når man skal have gæster og der skal handles større ind!

Pyyy jeg synes hverdagsræset er træls pt! og glæder mig til barsel!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

CarinaSB

MinNoah skriver:

Jeg synes det er SÅ svært at finde tid til sådan en simpel ting som at købe ind!

Jeg arbejder som regel 9-16 - har et barn på 3 der så skal hentes i børnehaven - er gravid også, så er dødtræt!

Men jeg tænker hvornår handler i andre?! Vi skal have gæster lørdag, og jeg er nødt til handle ind i aften efter drengen er puttet! Synes det er træls for er DØDtræt selv, men hvornår skulle jeg ellers gøre det?!

Vi handler som regel søndag i weekenden, men indimellem er man jo nødt til suplere op med mælk, grønt osv. Eller ja suplere op når man skal have gæster og der skal handles større ind!

jeg har svaret om formiddagen, handler når jeg har afleveret unger .. studere på fjern studie så jeg har tiden til det

Anmeld

31. oktober 2012

Clisolka

Jeg bliver nødt til at stemme blankt

Jeg handler ikke ind i hverdagene - det står min kæreste for når han henter Isabella fra vuggestue. Han har en arbejdsdag på 4 timer, så det er langt nemmere for ham

Jeg tager på arbejde 6.20 og er hjemme igen omkring kl. 17 - medmindre toget er forsinket, så er kl. tit 17.30-18 inden jeg er hjemme.

Anmeld

31. oktober 2012

An&Jo

MinNoah skriver:

hver anden uge handler jeg ind på vej hjem fra skole og inden jeg henter børn..

Men da jeg også hveranden uge skal hente kærestens dreng som går i børnehave lige omkring min skole er jeg oftest tvunget til at vente med at handle til om aftenen..

Jeg kunne godt vænne mig til at handle om aftenen, der er så stille og roligt, og næsten ingen mennesker, så det er ikke så stressende, og man kan gå stille og roligt og kigge uden at blive kørt ned af andres indkøbsvogne..

Anmeld

31. oktober 2012

HeidiØ

MinNoah skriver:

Puha, det lyder osse hårdt. Så er det på en måde rart butikkernes lukkelov er ændret, så har de da i det mindste længere åbningstider, så man liiiige kan puste ud inden

Jeg går ledig, så jeg handler om formiddagen og kender derfor ikke til problemet

Anmeld

31. oktober 2012

L&V

Vi handler engang om ugen og det er lørdag formiddag

Anmeld

31. oktober 2012

birthee

Jeg handler om formiddagen - hvis det er lørdag jeg handler, står jeg som regel i butikken når de åbner kl 8, hvis børnene er stået tidligt op... Så holder far øje med dem, og jeg har ro til at handle, inden der kommer for mange mennesker... Eneste ulempe ved at handle tidligt, er at butikkerne ikke altid har fået det friske frugt/grønt ind og fået frisk mælk og brød... Men som regel prøver jeg at handle uden børn, da det går en del hurtigere...

Er på barsel, så det er nemt for mig at komme afsted om formiddagen... Hvis jeg arbejdede, kunne jeg godt finde på at handle om aftenen, når børnene var lagt i seng...

Anmeld

31. oktober 2012

Klumpe-dumpe

Jeg er alene med min datter, så som oftes handler jeg når hun er kommet i seng. Sættet mig ved computeren klikker ind på Osuma.dk og max 20 min senere har jeg handlet og betalt, næste dag bliver det leveret på mit køkkenbord. Nemt, praktisk, tidsbesvarende ikke mindst billigere end hvis jeg er i en fysisk butik

Anmeld

31. oktober 2012

Astrid P

Jeg er alene med min datter, så som oftes handler jeg når hun er kommet i seng. Sættet mig ved computeren klikker ind på Osuma.dk og max 20 min senere har jeg handlet og betalt, næste dag bliver det leveret på mit køkkenbord. Nemt, praktisk, tidsbesvarende ikke mindst billigere end hvis jeg er i en fysisk butik

Vi bruger også Osuma.dk - det er Guds gave til børnefamilier...

Anmeld

31. oktober 2012

Klumpe-dumpe

Astrid P skriver:

Vi bruger også Osuma.dk - det er Guds gave til børnefamilier...

Lige præcis - fantastisk koncept!!! - og super service af de rare bude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.