Hvor meget kan man blide sig selv ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.787 visninger
13 svar
1 synes godt om
31. oktober 2012

LEJ

Hej alle. 

Tænkte på, hvor meget man kan blide sig selv ind man er gravid. Synes jeg har alle mulige symptomer på jeg er gravid, men har ikke kunne teste positiv i nu. 

Jeg er mega træt hele tiden og har sovet til middag de sidste 2 dage. Jeg har også en øget pigmentering rundt om brystvorterne og så har blodårene også været rimelig tydelige på brysterne. Der udover synes jeg også jeg har lagt mærke til min lugtesans er blevet forstærket de sidste par dage. Og i dag kunne jeg lugte min kærestes anti perspirant på det tøj han har lagt ind i vores klædeskab igen.

Jeg er ikke gået over tid i nu, da jeg har også meget lange cykluser på 45 dage. Og venter først mens om en uge ca. Men testede i dag og den var som sagt negativ. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tro mig hjernen kan virkelig drille på det område...

Jeg begyndte at danne mælk i mine bryster fordi jeg var så opsat på at jeg var gravid til trods for jeg ikke var det...

Der er historier der cirkulerer om kvinder der tog på og fik maven og det hele uden at være gravide fordi de troede så meget på de var det at kroppen gik igang... om de har noget sandhed i sig er svært at sige men ved fra egen hånd af at ens hjerne virkelig kan spille en et puds ind imellem...

Anmeld

31. oktober 2012

LEJ

Grrr!!! Synes virkelig det er træls, når det er noget man virkelig ønsker. Man bliver så skuffet, når testen er negativ, trods de mange symptomer. 

Anmeld

31. oktober 2012

CH2012

Wampires skriver:

Jeg begyndte at danne mælk i mine bryster fordi jeg var så opsat på at jeg var gravid til trods for jeg ikke var det...

Der er historier der cirkulerer om kvinder der tog på og fik maven og det hele uden at være gravide fordi de troede så meget på de var det at kroppen gik igang... om de har noget sandhed i sig er svært at sige men ved fra egen hånd af at ens hjerne virkelig kan spille en et puds ind imellem...

Det er rigtigt nok det med at de har fået maven og det hele - kaldes "sjovt nok" falsk graviditet... Men det er selvfølgelig ikk så sjovt at opleve...

Anmeld

31. oktober 2012

Clisolka

Wampires skriver:

Vil give dig ret - det kan drille rigtig rigtig meget.... 

Et par måneder inden jeg blev gravid med Isabella tænkte jeg så meget over det - jeg havde alle symptomer. Min krop udsatte min mens i 2-3 måneder. Jeg blev enig med mig selv om ikke at tænke så meget over det og vupti, en dag stod jeg med 2 streger 

Anmeld

31. oktober 2012

LEJ

Babymor2010 skriver:

Vil give dig ret - det kan drille rigtig rigtig meget.... 

Et par måneder inden jeg blev gravid med Isabella tænkte jeg så meget over det - jeg havde alle symptomer. Min krop udsatte min mens i 2-3 måneder. Jeg blev enig med mig selv om ikke at tænke så meget over det og vupti, en dag stod jeg med 2 streger 

Prøver også at sige til mig selv jeg ikke skal tænkte på det, men det er svært. 

Anmeld

1. november 2012

MariaKyedDK

Lineengberg skriver:

Hej alle. 

Tænkte på, hvor meget man kan blide sig selv ind man er gravid. Synes jeg har alle mulige symptomer på jeg er gravid, men har ikke kunne teste positiv i nu. 

Jeg er mega træt hele tiden og har sovet til middag de sidste 2 dage. Jeg har også en øget pigmentering rundt om brystvorterne og så har blodårene også været rimelig tydelige på brysterne. Der udover synes jeg også jeg har lagt mærke til min lugtesans er blevet forstærket de sidste par dage. Og i dag kunne jeg lugte min kærestes anti perspirant på det tøj han har lagt ind i vores klædeskab igen.

Jeg er ikke gået over tid i nu, da jeg har også meget lange cykluser på 45 dage. Og venter først mens om en uge ca. Men testede i dag og den var som sagt negativ. 

Man kan bilde sig utrolig meget ind, hjernen kan virkelig gøre meget...

en dag da vi havde prøvet i 2½ år, fik jeg meget ondt i min mave, og jeg var da sikker på at det var VEER !

men det var luft i maven

men tænk sig at man tror man er ved at gå i fødsel ! så tro mig, man kan virkelig blive sindsyg...

nu har vi prøvet i 3½ år ... og det er stadig super frustrende.

Anmeld

1. november 2012

Dorthe1986

Ja som de andre siger, man kan bilde sig alt ind. Jeg har pco og inden jeg blev gravid, troede jeg hele tiden at jeg var det, til trods for jeg ikke havde haft en cyklus i månedsvis. Så kom vi til samtale på fertilitetsklinik og der sagde lægen jeg skulle tabe mig inden de ville hjælpe. Så jeg fik flyttet fokus, væk fra baby og gravid fordi jeg nu tænkte at jeg bliver ikke gravid førend vi får hjælp. Tre måneder efter var jeg gravid, og havde ikke mange symptomer, faktisk næsten ingen. Mendet jeg ville sige med alt det her er, at se om du kan flytte fokus lidt. Ved godt det er så latterligt svært, men det er bare så befriende at slippe for de tanker konstant! Og ofte er det der man så bliver gravid

Anmeld

1. november 2012

MKuhr

Lineengberg skriver:

Hej alle. 

Så meget at man kan gå over menstruation og at man får alle symptomer..

Anmeld

1. november 2012

FrkZier

Lineengberg skriver:

Hej alle. 

man kan virkelig virkelig overbevise sig selv rigtig meget om man er gravid hvis man virkelig gerne vil det!

jeg kender en der var så overbevist om at hun var gravid at hun bestilte tid til NF scanning osv (det skal man selv i herlev kommune) men da hun kom til scanningen, fik hun jo så afvide at hun altså ikke var gravid - og heller ikke havde været det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.