er det kun mig der glæder sig /håber på det her!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

Stjerneskud

Jeg glæder mig helt vildt til der kommer sne, og forhåbentlig en masse af det.

Jeg synes det var bedre hvis alle ikke ryddede deres fortove, for så er det meget sjovere at trække børnene på slæden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Dustmuz

piap skriver:

IHHHHHH jeg glæder mig til sne sne sne... de første skikateloger er for længst kommet ind af døren  synes virkelig der er labgtid til den første tur på ski (2013) så lad os da snart på noget sne her hjemme så vi lige som kan komme i stemning til en skiferie...  

altså jeg må nok indrømme jeg "forbander" vinter langt væk..
Hader kulde.. jeg er et varme menneske hehe.. uden tvivl
elsker varme.. gerne 30-35 grader mmmm.. ja selv 35-40 gjorde mig ikke noget hehe

Anmeld

1. november 2012

jydeinden

piap skriver:

IHHHHHH jeg glæder mig til sne sne sne... de første skikateloger er for længst kommet ind af døren  synes virkelig der er labgtid til den første tur på ski (2013) så lad os da snart på noget sne her hjemme så vi lige som kan komme i stemning til en skiferie...  

sne fint nok, men frost og glatte veje, nej tak ( det ender næsten altid med at jeg er ved at skvatte, og at det er et mirakel at der ikke er to biler på hovedvejen som brager sammen)

Anmeld

1. november 2012

Ploffer

piap skriver:

Jeg eeeeelsker sne

MEN:

For mit vedkommende må det gerne vente lidt endnu med at sne for jeg er igang med at tage kørekort og jeg vil IKKE til køreprøve i snevejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.