er det kun mig der glæder sig /håber på det her!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

piap

IHHHHHH jeg glæder mig til sne sne sne... de første skikateloger er for længst kommet ind af døren  synes virkelig der er labgtid til den første tur på ski (2013) så lad os da snart på noget sne her hjemme så vi lige som kan komme i stemning til en skiferie...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

B&J

Nej du er ikke den eneste vores søn håber snart på sne selv om han kun er 2½år hihihihi han elsker sne

for min skyld må det gerne komme juleaftens også forsvinde igen.. men smuk og flot er det og jo kan godt lig sne hvis folk gidder ryde deres veje/fortove så man kan gå det er nok det jeg hader ved det desværre

Anmeld

31. oktober 2012

Sildefisk

piap skriver:

IHHHHHH jeg glæder mig til sne sne sne... de første skikateloger er for længst kommet ind af døren  synes virkelig der er labgtid til den første tur på ski (2013) så lad os da snart på noget sne her hjemme så vi lige som kan komme i stemning til en skiferie...  

elsker sne og vinter og det betyder samtidig at dagen hvor manden kommer hjem efter 3,5 mdr nærmer sig

Anmeld

31. oktober 2012

FruHolm <3

piap skriver:

vi glæder os alle
mig og kæresten ser frem til at komme ud i sneen med lillemanden og hunden bliver så godt især nu hvor Oscar snart bliver 2, så får han meget mere ud af det iår

Anmeld

31. oktober 2012

piap

B&J skriver:

Nej du er ikke den eneste vores søn håber snart på sne selv om han kun er 2½år hihihihi han elsker sne

for min skyld må det gerne komme juleaftens også forsvinde igen.. men smuk og flot er det og jo kan godt lig sne hvis folk gidder ryde deres veje/fortove så man kan gå det er nok det jeg hader ved det desværre

her hjemme er vi alle bidt at en gal ski  

synes også det er træls at folk ikke ryder deres fortorve men nu har vi været på skiferie så mange gange både syd og og nord og der bliver der ikke sådan ryddet fortorve så man vender sig til... tænker bare at dem der ikke gør det, går glip af en fantistiak frisk luft og man får meget mere overskud bagefter når man har været en tur ude i sneen

Anmeld

31. oktober 2012

piap

myr81 skriver:

elsker sne og vinter og det betyder samtidig at dagen hvor manden kommer hjem efter 3,5 mdr nærmer sig

så kan jeg godt forstå du glæder dig 3.5 mrd pyha det var langtid at undvære manden

Anmeld

31. oktober 2012

B&J

piap skriver:

her hjemme er vi alle bidt at en gal ski  

synes også det er træls at folk ikke ryder deres fortorve men nu har vi været på skiferie så mange gange både syd og og nord og der bliver der ikke sådan ryddet fortorve så man vender sig til... tænker bare at dem der ikke gør det, går glip af en fantistiak frisk luft og man får meget mere overskud bagefter når man har været en tur ude i sneen

det er også hygget at være uden for med sine børn og ja det er dejligt luft elsker at være uden for...

men det er det når de ikke ryder jamen så kan man næsten ikke gå med klapvogen frem og tilbage ( vi har ingen bil) så bliver man lidt sur når man skal gå i 10-15cm sne hver vej det er så træls...

Anmeld

31. oktober 2012

SaNiNa

Tja, kan nu godt vente lidt endnu eller retter til vi skal på skiferie

syntes det er så besværgeligt at komme frem når største delen ikke ryder deres fortøv, sneskraberen skubber alt snene fra vejen ind i vores indkørsel så vi skal bruge 1 time 3 gange om dagen for at komme ind.

Så nej glæder mig ikke vildt meget, kun til at lave snemænd

Anmeld

31. oktober 2012

Sildefisk

piap skriver:

så kan jeg godt forstå du glæder dig 3.5 mrd pyha det var langtid at undvære manden

Ja

Anmeld

31. oktober 2012

kesuh

Argh det må gerne lige vente til weekenden er overstået, så har jeg fået mine vintersko på bilen.

Jeg glæder mig sindssygt meget til sneen kommer, fordi så skal knægten slæbes rundt på bobslæden!!! og andre møgunger skal have sne, som payback fra sidst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.