Er det her normale problemer ved mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

Ja men må gå med tankerne en lille uge endnu den læge jeg har nu tager mig ikke seriøst og stikker mig altid bare nogle piller i stedet for at undersøge mig.... Så må vente til jeg er hos min nye læge fra d. 5 ._. men puha det er lang tid at vente når man spekulere

Ja det er aldrig sjovt :O((

Og træls ikke at blive taget seriøst. :O(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Ja det er aldrig sjovt :O((

Og træls ikke at blive taget seriøst. :O(

Nej og nu med det her så har jeg et ton af gener som min nye læge skal lægge øre til.. Synes næsten jeg kommer til at lyde som en hybbokonder fordi jeg skal komme med en masse på en gang ._. men ja sådan må det jo blive..

Anmeld

30. oktober 2012

Weber

Det lyder virkelig som når jeg har mens. Dog får jeg aldrig en halv times pause mellem kramperne.

Hos mug får jeg et gigt præperat for at kunne stå oprejst, men derefter er det bare med at få en masse motion (ikke særlig sjovt i starten, men vildt dejligt efter)

Anmeld

30. oktober 2012

piap

lyder også lidt som når jeg har mens jeg får også et gigt middel for at kunne holde smerterne ud har op til flere gang besvimet pga så stærkte smerter (på trods jeg har en høj smertetærskel) mit råd til dig er få en snak med din læge omkring smertelindring... da først jeg begyndt at få noget smertelindring blev det at ha mens en hel ny verden for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.