Synes simpelthen jeg er så plaget af alle mulige gener når jeg har det røde. Har voldsomme mave smerter hele vejen op under brystet og ekstremt meget ondt i højre side af mit underliv (ved ikke hvad den præcise placering hedder)
Derud over har jeg ondt i lænden og hofterne. og skal være utrolig varsom under hele perioden da det givet et stød om imod endetarmen hver gang jeg sætter mig op i sengen eller hvis jeg sætter mig på cykel/stol eller lignende. Og første gang om morgenen jeg går på toilet sammentrækkes hele min skede i smerte som hvis jeg havde blærebetændelse hvor det også trækker lidt op i maven, men det er kun denne ene gang i døgnet (det er ikke blærebetændelse)
Er det virkelig normalt bare fordi man har det røde at man skal igennem så meget smerte... Jeg har 2-5 dage om måneden hvor jeg ikke kan noget som helst pga. de her smerter hvor jeg ikke kan andet end at ligge i sengen med varmepude og klynge mig til dynen og forsøge ikke at pylre for højt.. Det er ikke konstant men kommer gerne i perioder på 10-25 minutter af gangen og bagefter har jeg så en pause på op til en halv time- 3 kvarter hvor jeg kan slappe af og når lige at blive naiv om at det nu er overstået.. Men skal blive liggende ellers går det igang igen efter 10 minutter ._. synes virkelig jeg er ynkelig i mine perioder og føler virkelig jeg er afhængig af kæresten fordi jeg kan INTET..
Kan man gøre noget imod alt det her? Eller skal jeg bare acceptere at sådan er min krop bare skruet sammen 

Anmeld