Ih altså nogle gange følger de der børn bare ikke de mål, der står i bøgerne. Fint at de er opmærksomme på det, men man bliver bare så nervøs og når at tænke alle mulige grimme tanker.
Da min søn var lille fik jeg samme melding fra sundhedsplejersken. Ingen havde bemærket, at vors søns hoved var specielt stort, men det passede altså ikke med kurven i bøgerne.
Sundhedsplejersken sendte os videre til egen læge, som målte og fik samme resultat. Vi fik derfor en henvisning til sygehuset.
I ventetiden nåede jeg at tænke på vand i hovedet, hjernesvulster og alverdens ting... 
Da vi endelig kom på sygehuset, ind til ham den ekstra kloge overlæge, kastede han et blik på sønnike og sagde "Ham der, han fejler ingenting - det kan enhver da se". Øøøøh, ja... altså sundhedsplejersken og egen læge kunne jo så ikke. 
Han ville dog gerne give ham et tjek, bare for at gøre mig glad, så det gjorde han. Og der VAR ingen verden ting galt, udover at hans hovede var lidt større, end der står i bøgerne at det skal være. 
Er sikker på, at det bare er en sikkerhedsforanstaltning, og at der ikke er noget galt hos jer heller. 
Anmeld