Hold kæææft, hvor er det klamt (fugt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

come2

Dinna88 skriver:

Vi bor i en møgfugtig bygning.... Udenfor er der mug på væggene og nede i kælderen er det ikke til at trække vejret. 

Efter 20 minutters udluftning ser alle vinduerne sådan her ud.

Det er efter at det blev lukket omkring kl 21, og så har vi bare sovet med lukkede vinduer. Det er møg usundt, og vi flytter så snart vi kan. Men AD!

Hvis jeg var jer ville jeg købe nogle affugtere i biltema (der er de ikke så dyre), de kan da tage noget af fugten.

Og eller sørge for at holde en jævn temperatur i boligen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Dinna88

come2 skriver:

Hvis jeg var jer ville jeg købe nogle affugtere i biltema (der er de ikke så dyre), de kan da tage noget af fugten.

Og eller sørge for at holde en jævn temperatur i boligen.

Tak, det vil jeg se på!

Indtil videre sover vi (som regel) med åbent vindue. Men det er pivkoldt! 

Anmeld

30. oktober 2012

come2

Dinna88 skriver:

Tak, det vil jeg se på!

Indtil videre sover vi (som regel) med åbent vindue. Men det er pivkoldt! 

http://www.biltema.dk/da/Hjem/Rengoring-og-vask/Udstyr/Fugtfjerner-36373/

den her

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

come2 skriver:

http://www.biltema.dk/da/Hjem/Rengoring-og-vask/Udstyr/Fugtfjerner-36373/

den her

Wauw, fantastisk, det må jeg helt sikker lige snakke med min kæreste om! Tak

Anmeld

30. oktober 2012

MorDk

Har I ikke klaget over det??

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

MorDk skriver:

Har I ikke klaget over det??

Det nytter ikke noget. Det er en skod boligforening, så jeg vil hellere bare flytte. 

Der er fugtigt fordi bygningen er under jorden. Altså, den er bygget ind i en bakke. Så det er helt sikkert derfor. Lejlighederne overnpå har ikke problemer i samme omfang. 

Anmeld

30. oktober 2012

MorDk

Dinna88 skriver:

Det nytter ikke noget. Det er en skod boligforening, så jeg vil hellere bare flytte. 

Der er fugtigt fordi bygningen er under jorden. Altså, den er bygget ind i en bakke. Så det er helt sikkert derfor. Lejlighederne overnpå har ikke problemer i samme omfang. 

Samme problem vi havde de ville ikke gøre noget ved noget... Var bare SÅ gal! Heldigvis fik vi en anden lejl. og større... og her er dejligt og ikke problemer med fugt. KUN røg-gener da alle de gamle i opgangen ryger helt vildt!

Anmeld

30. oktober 2012

Lusi

Dinna88 skriver:

Vi bor i en møgfugtig bygning.... Udenfor er der mug på væggene og nede i kælderen er det ikke til at trække vejret. 

Efter 20 minutters udluftning ser alle vinduerne sådan her ud.

Det er efter at det blev lukket omkring kl 21, og så har vi bare sovet med lukkede vinduer. Det er møg usundt, og vi flytter så snart vi kan. Men AD!

Lige nøjagtig sådan ser vores vinduer også ud
Vi har 123 m2 og har kun 4 vinduer, som kan åbnes.. Og de er så kun i den ene ende af huset, så det er også svært at lufte ud, for er umuligt at få gennemtræ..

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

MorDk skriver:

Samme problem vi havde de ville ikke gøre noget ved noget... Var bare SÅ gal! Heldigvis fik vi en anden lejl. og større... og her er dejligt og ikke problemer med fugt. KUN røg-gener da alle de gamle i opgangen ryger helt vildt!

Det er sgu for dårligt. Men hvis vi skal vise lejligheden frem inden den bliver lejet ud, så skal jeg NOK fortælle eventuelle lejere om hvordan det er her. 

Det lyder FORFÆRDELIGT med røglugt 

Herhjemme er der også altid problemer med noget. Vi har haft myrer i køkkenet. Vi bor i en skide 1-værelses, hvor fedt var det lige?! Det gik næsten en uge før viceværten kom, fordi han bor i Aarhus, og vi i Randers Derudover har vi nu, 9 mdr. efter, endelig fået varmt vand. Prøv at tage iskolde bade om vinteren. IKKE fedt!! Og det ene vindue er pivutæt. Man kan mærke at det trækker. OG og og..... hvornår skal jeg stoppe? Derudover står det i kontrakten at vi IKKE må tørre tøj indenfor.... Men der er intet tørrerum. Ergo tvinger de os til at tørretumble. Og det nægter jeg!

Derudover så er det ungdomsboliger. Men de kan sgu ikke finde ud af at vaske tøj!!! Det værste var da jeg kom ud i vaskerummet hvor der var: en maskine på gulvet, en maskine i en kurv på gulvet, en maskine i en kurv på vaskemaskinen samt en maskine bare på vaskemaskinen OG til sidst en maskine på tørretumbleren. Det stinker så jordslået, når det er 

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

Lusi skriver:

Lige nøjagtig sådan ser vores vinduer også ud
Vi har 123 m2 og har kun 4 vinduer, som kan åbnes.. Og de er så kun i den ene ende af huset, så det er også svært at lufte ud, for er umuligt at få gennemtræ..

Færfærdeligt! Bor I til leje?? Det kan da ikke passe, at I ikke skal kunne åbne jeres vinduer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.