MorDk skriver:
Samme problem vi havde de ville ikke gøre noget ved noget... Var bare SÅ gal! Heldigvis fik vi en anden lejl. og større... og her er dejligt og ikke problemer med fugt. KUN røg-gener da alle de gamle i opgangen ryger helt vildt!
Det er sgu for dårligt. Men hvis vi skal vise lejligheden frem inden den bliver lejet ud, så skal jeg NOK fortælle eventuelle lejere om hvordan det er her.
Det lyder FORFÆRDELIGT med røglugt 

Herhjemme er der også altid problemer med noget. Vi har haft myrer i køkkenet. Vi bor i en skide 1-værelses, hvor fedt var det lige?! Det gik næsten en uge før viceværten kom, fordi han bor i Aarhus, og vi i Randers
Derudover har vi nu, 9 mdr. efter, endelig fået varmt vand. Prøv at tage iskolde bade om vinteren. IKKE fedt!! Og det ene vindue er pivutæt. Man kan mærke at det trækker. OG og og..... hvornår skal jeg stoppe? Derudover står det i kontrakten at vi IKKE må tørre tøj indenfor.... Men der er intet tørrerum. Ergo tvinger de os til at tørretumble. Og det nægter jeg!
Derudover så er det ungdomsboliger. Men de kan sgu ikke finde ud af at vaske tøj!!! Det værste var da jeg kom ud i vaskerummet hvor der var: en maskine på gulvet, en maskine i en kurv på gulvet, en maskine i en kurv på vaskemaskinen samt en maskine bare på vaskemaskinen OG til sidst en maskine på tørretumbleren. Det stinker så jordslået, når det er 
Anmeld