Hold kæææft, hvor er det klamt (fugt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.186 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Dinna88

Vi bor i en møgfugtig bygning.... Udenfor er der mug på væggene og nede i kælderen er det ikke til at trække vejret. 

Efter 20 minutters udluftning ser alle vinduerne sådan her ud.

Det er efter at det blev lukket omkring kl 21, og så har vi bare sovet med lukkede vinduer. Det er møg usundt, og vi flytter så snart vi kan. Men AD!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

MorDk

Sådan en lejl flyttede vi fra. Min søn blev syg af skimmelsvampen... og min kæreste fik astma

Vores vinduer SÅ altid sådan ud stort set

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

MorDk skriver:

Sådan en lejl flyttede vi fra. Min søn blev syg af skimmelsvampen... og min kæreste fik astma

Vores vinduer SÅ altid sådan ud stort set

Jeg har også fundet skimmelsvamp. Jeg er ked af at det gik så galt for jer!!

Vi er igang med at spare sammen, men vi skal også på kommunen og snakke med dem. Vi er begge studerende, så det er jo ikke altid nemt at spare 15.000 sammen til indskud, så mon ikke de vil hjælpe os, hvis vi tager billeder med osv

Anmeld

30. oktober 2012

B&J

puhh det ser godt nok slemt ud.. håber da i stille og roligt kan spare det indskud sammen så i kan komme væk for øv da

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

B&J skriver:

puhh det ser godt nok slemt ud.. håber da i stille og roligt kan spare det indskud sammen så i kan komme væk for øv da

Det er virkelig ikke lækkert Men tak Der burde ikke gå lang tid. Vi håber virkelig på at flytte om ca 6 mdr. Det kunne være lækkert at flytte til sommer

Anmeld

30. oktober 2012

B&J

Dinna88 skriver:

Det er virkelig ikke lækkert Men tak Der burde ikke gå lang tid. Vi håber virkelig på at flytte om ca 6 mdr. Det kunne være lækkert at flytte til sommer

jamen fantastisk nej der er ikke længe tid til så ej hvor er det flot i kan spare sammen på 2 su'er...

og ja det er et super godt tidspunkt at flytte på

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

B&J skriver:

jamen fantastisk nej der er ikke længe tid til så ej hvor er det flot i kan spare sammen på 2 su'er...

og ja det er et super godt tidspunkt at flytte på

Vi lægger boligsikring til side, og så har min kæreste LIGE fået 40 timers arbejde om måneden, så det hjælper på det  vi ved dog ikke lige om vi mister boligsikringen endnu. MEn ellers har vi faktisk kunne spare sammen, det er jo bare meget små beløb om måneden!

Men ellers er det jo godt, at kommunen har indskudslån Vi skal finde et sted hvor vi også kan få vores første barn, så vi skal med sikkerhed bo der 5 år. Og på 5 år kan vi betale et indskud af med omkring 300 kr. om måneden - det er lige til at overkomme

Jaa, det er nemlig bare skønt! Jeg gider ikke slæbe møbler i snedriver  

Anmeld

30. oktober 2012

B&J

Dinna88 skriver:

Vi lægger boligsikring til side, og så har min kæreste LIGE fået 40 timers arbejde om måneden, så det hjælper på det  vi ved dog ikke lige om vi mister boligsikringen endnu. MEn ellers har vi faktisk kunne spare sammen, det er jo bare meget små beløb om måneden!

Men ellers er det jo godt, at kommunen har indskudslån Vi skal finde et sted hvor vi også kan få vores første barn, så vi skal med sikkerhed bo der 5 år. Og på 5 år kan vi betale et indskud af med omkring 300 kr. om måneden - det er lige til at overkomme

Jaa, det er nemlig bare skønt! Jeg gider ikke slæbe møbler i snedriver  

nemlig det er jo super fantastisk..... og dejligt der er så meget styr på det hele.... ej hvor bliver det super skønt for jer

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

B&J skriver:

nemlig det er jo super fantastisk..... og dejligt der er så meget styr på det hele.... ej hvor bliver det super skønt for jer

Hvor er du sød 

Anmeld

30. oktober 2012

B&J

Dinna88 skriver:

Hvor er du sød 

TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.