Vil dit barn ligge på maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Studerendemor

MorDk skriver:

Min datter er 5 uger gammel og er IKKE fan af at ligge på maven. Hun bliver "stiktosset" Prøver at ligge hende på maven når hun er vågen, men det bliver desværre ikke til så meget. Vi havde samme "problem" med vores søn. Han er dog ganske godt fremme motorisk, så er ikke nervøs. Men det undre mig bare?! Måske hun har ondt et sted eller måske bare ikke sys det er det fedeste at ligge der på maven?

Andre der har børn som ikke vil ligge på maven? Hvad gør I?

Kun hvis vi opførte os virkelig fjollet og tåbeligt samtidig. Og kun kort tid ad gangen, ellers blev hun også stiktosset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Det er trods alt meget rart at vide man ikke er "alene" om det

Ja om et halvt års tid er det forhåbentlig min tur til at blive bekræftet i, at jeg ikke er alene om at mit barn ikke vil et eller andet, som de kloge mennesker siger det skal

Anmeld

30. oktober 2012

Kay

vores pige ville heller ik og er stadig ik fan af det... hun ville dog gerne ligge på maven på os... så det gjorde vi en del... nu er hun blevet bedre til det... men kun inden hun får mad... ellers nægter hun 

Anmeld

30. oktober 2012

AnnaK89

Carolina elsker det Hun kan faktisk ligge ganske længe og lege, før hun synes det bliver kedeligt

Lærke var aldrig glad for det - hun forsøgte at vende sig med det samme og blev fuldstændig stiv i kroppen når vi lagde hende på maven

Anmeld

30. oktober 2012

Lotzen

Min datter er 5 uger gammel og er IKKE fan af at ligge på maven. Hun bliver "stiktosset" Prøver at ligge hende på maven når hun er vågen, men det bliver desværre ikke til så meget. Vi havde samme "problem" med vores søn. Han er dog ganske godt fremme motorisk, så er ikke nervøs. Men det undre mig bare?! Måske hun har ondt et sted eller måske bare ikke sys det er det fedeste at ligge der på maven?

Min den midterste var heller på ingen måde fan af det, men så købte vi sådan en dims hun kunne ligge på hvor hun kunne dreje rundt. Den var oven på et legetæppe med en masse fine ting hun kunne kigge på... Så ville hun lige pludselig gerne

Den er her:

http://www.br.dk/brands/lamaze/lamaze%20legetæppe%20med%20drejestol.aspx?id=622981

Anmeld

30. oktober 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vores søn ville ikke, han blev stiktosset... så vi startede med at ligge ham på maven i kort tid når vi lå ham fra os også trille ham om på ryggen, og med tiden forlængede vi tiden hvor han lå på maven. til sidst blev han han ikke længere sur og trillede selv om på ryggen når han ikke gad mere 

Vores datter elsker at ligge på maven, det har hun gjort fra dag 1 

Anmeld

30. oktober 2012

MorDk

Kay skriver:

vores pige ville heller ik og er stadig ik fan af det... hun ville dog gerne ligge på maven på os... så det gjorde vi en del... nu er hun blevet bedre til det... men kun inden hun får mad... ellers nægter hun 

Ja for det trykker på maven og så kommer gylpen...

Anmeld

30. oktober 2012

MorDk

AnnaKJ skriver:

Carolina elsker det Hun kan faktisk ligge ganske længe og lege, før hun synes det bliver kedeligt

Lærke var aldrig glad for det - hun forsøgte at vende sig med det samme og blev fuldstændig stiv i kroppen når vi lagde hende på maven

Ja det gjorde vores søn også så lå han der... med armene ned langs siden og næsen trykket flad i gulvet. Og samtidig skreg han og han var ved at eksploderer i raseri...

Anmeld

30. oktober 2012

Team Putte

MorDk skriver:

Ida blev oz stiktosset efter få sek. på maven.. Hun havde problemer med den ene skulder og nakken som vi har gået til kiropraktor med..

Anmeld

30. oktober 2012

christina92

MorDk skriver:

Carolina er bestemt heller ikke fan af det, og som første gangs mor bekymre det mig da for ved jo hvor vigtigt det er.

vi ligger hende på maven når hun er mæt og tilpas og så ser vi hvordan det går, håber på hun vender sig stille og rolig til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.