Sovetider dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.171 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. maj 2009

LotteN

Jeg er sådan er tvivl.
De sidste par dage, har det været en kamp og få lærke til at sove om formiddaggen, Hun plejer og sove 8.30-12(ca) og så igen 14.30  - 16/17  stykker.

Men det har hun ikke ville. Idag har vi så strukket den så megt så muligt, så hun kune få middagsmad inde nhun skulle ud og sove og blev så puttet kl 11.30 og sov kort tid efter!
og så er planen så hun kun skal sove 1 gang om dagen.

men er det helt forkert i forholdt til når hun starter dagpleje, hvad er de normale sovetider der?
Lærke er 1 år nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2009

Stumpen

Jeg tror nok at Mathildes dp får den lille nye Mathilde (på 1 år) til at sove tidligt, så de kan komme på tur ved 9-9.30 tiden og så sover hun til middag samme tid som de andre 3...

Mathilde sov ekstremt meget som lille, men da hun startede i dp som knap 1 år sov hun kun til middag...

HVad tid kommer lærke i seng om aftenen??

Anmeld

31. maj 2009

A.

for mig lyder det som om hun sover for meget måske derfor vil  hun ikke sove det sidste par dage..mathinus sover kun en gang om dagen han bliver puttet kl 11.30 og sover ti lca 14 og så sover han igen kl 19.00..ang sovetider i dp så bliver de flereste stedr børn puttet omkring kl 12 tro jeg.

Anmeld

31. maj 2009

Becks

Mit gudbarn på 14 mdr sover fra 19/19.30 til 6, sover igen fra 8 til 9/9.30, igen fra 12 til 13.30 og så fra 16/16.30 til 17/17.30, og så kommer han i seng kl 19/19.30...

Nu går han i VG, men det fungerede fint da han gik i DP, der fik min veninde ham til og sove i barnevognen når de tog i ned i DP, og så stillede hun ham ved vinduet, så DP moderen ku høre ham, derefter sov de alle til middag efter frokosten kl 12...

Nu hvor han gå i VG, bliver han afleveret kl 10 så han sover sin formiddags lur derhjemme...

De finder hurtigt en rytme og tror det er forskelligt fra barn til barn hvor meget de sover...

Anmeld

31. maj 2009

trunte89

Det ville vel være fin hvis hun bare sover en gang til middag.

Det er ikke alle steder de må sove til formiddag. Sara har ikke måtte det i DP.

Anmeld

31. maj 2009

A.

trunte89 skriver:

Det ville vel være fin hvis hun bare sover en gang til middag.

Det er ikke alle steder de må sove til formiddag. Sara har ikke måtte det i DP.

sorry men det er da ikke noget som hedder at de ikke må sove til formiddag selvfølgeligt skal de sove hvis de har brug for det en vild mærkeligt dp det hører jeg god nok for første gang

Anmeld

31. maj 2009

trunte89

Jeg har også undret mig over det. Men Sara fik ikke lov.

Anmeld

31. maj 2009

JonTri

Hej...
Min dreng står op kl 6. Så sover han fra 7.30-9 og igen fra kl 12-14.
Han er 11 mdr og går i dp.
Han bliver puttet kl 19 ca...

Sådan er vores rytme...
mvh rikke.

Anmeld

1. juni 2009

LotteN

- skriver:

At de sover efter behov, der kommer helt automatisk en rytme...

Syntes dog også hun sover meget af at være over et år..

men ja, det jo så forskelligt fra barn til barn...

Jeg synes skam også hun sov rigtig meget, men hun havde jo behovet for det, så kan jeg jo ikke gøre så meget andet... men nu har vi tog dage kun sovet en gang og hun har været dejlig træt om aftenen, så vi bare lige kunne lægge hende og hun sov!

Anmeld

1. juni 2009

LotteN

Stumpen skriver:

Jeg tror nok at Mathildes dp får den lille nye Mathilde (på 1 år) til at sove tidligt, så de kan komme på tur ved 9-9.30 tiden og så sover hun til middag samme tid som de andre 3...

Mathilde sov ekstremt meget som lille, men da hun startede i dp som knap 1 år sov hun kun til middag...

HVad tid kommer lærke i seng om aftenen??

Lærke kommer i seng kl 20.00
men det bliver nok også lavet om, når vi starter dagpleje og hun ikke kan sove så længe som hun vil om morgenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.