10 timer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

maryjane

Ej så kom det, :/ god bedring. Hvad med afkølet kogt vand ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Frøken J.

Pylle3 skriver:

Drikker du vandet direkte fra hanen?

Ja, hvad tænkte du da på? Men min læge har lige ordineret salte chips og sukkercola, så det prøver jeg lige Han sagde også, at vand med salt og sukker virkede lige så godt, men det til gengæld smagte så ulækkert at opkastmuligheden næsten er en garanti, og så er det andet alternativ alt andet lige lidt mere lækkert

Anmeld

30. oktober 2012

Frøken J.

Tulle28 skriver:

Så er det da meget sejt du har overskud til at være på Baby.dk

God bedring!

Tak! Ja, noget skal man jo få natten til at gå med mellem opkast-anfald, andet end at stirre ud i luften, når man ikke kan sove Det er lidt bedre nu, jeg skal bare ikke bevæge mig

Anmeld

30. oktober 2012

Frøken J.

maryjane skriver:

Ej så kom det, :/ god bedring. Hvad med afkølet kogt vand ? 

Ja, som sagt: Moderen rammes sidst! Så det blev far der puttede Rose, tog hende hele natten og i morges. Pyha!
Nej, det kunne være jeg skulle prøve det? Lægen ordinerede cola og salte chips for at få optaget væsken gennem tarmen og genoprettet salt/sukker balancen. Jeg kan simpelthen ikke holde vand nede!

Nu SKAL jeg bare holde det her nede, jeg kan mærke jeg i hvert fald ikke skal bevæge mig lige nu

Anmeld

30. oktober 2012

Frøken J.

Tak piger!

Anmeld

30. oktober 2012

B&J

håber det snart stopper stakkels dig

Anmeld

30. oktober 2012

modesty

Vi har også lige fået den dejlige gave fra vuggestuen herhjemme OG mine forældre fik den også, de stakler.

Jeg var heldig og slap med kvalme, men min mor havde hardcore diarré og min far ørlede en hel dag. 

God bedring. 

Anmeld

30. oktober 2012

De3Guldklumper

Frøken J. skriver:

Ja, hvad tænkte du da på? Men min læge har lige ordineret salte chips og sukkercola, så det prøver jeg lige Han sagde også, at vand med salt og sukker virkede lige så godt, men det til gengæld smagte så ulækkert at opkastmuligheden næsten er en garanti, og så er det andet alternativ alt andet lige lidt mere lækkert

Når man har opkast må man aldrig drikke vandet rent fra hanen - du skal koge en liter og hælde på kande og så i køleren.

Så er det fri for bakterier som går direkte i maven og gøre mere skade end det gavner når man er syg

Anmeld

30. oktober 2012

SaNiNa

åååh sådan en tur hvade vi hele sidste uge, dog også med meget dårlig mave hos min mand og jeg og vores datter hvade hård mave.

Vores søn er den eneste som er gået fri.

Jeg døjer stadig med kvalme og meget hovedpine

Rigtig god bedring

Anmeld

30. oktober 2012

Frøken J.

tak piger.. desværre tror jeg det er ved at starte forfra igen. det var ellers i bedring! ligger under dynen med mavekramper og kvalme og kan ikke flytte mig en centimeter uden at skulle kaste op. har det så skidt med ikke at kunne være der for Rose

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.