10 timer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Frøken J.

så længe har jeg nu kastet op nærmest nonstop. bedst som Rose og L var ved at være ovenpå deres omgangssyge startede mit. kaster kun op, men det er også hele tiden er ikke i tvivl om jeg mangler væske, men når jeg drikker, selv en lille mundfuld kommer det retur med det samme. så hårdt! havde bare brug for at ynke lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

UnderCover37

Frøken J. skriver:

så længe har jeg nu kastet op nærmest nonstop. bedst som Rose og L var ved at være ovenpå deres omgangssyge startede mit. kaster kun op, men det er også hele tiden er ikke i tvivl om jeg mangler væske, men når jeg drikker, selv en lille mundfuld kommer det retur med det samme. så hårdt! havde bare brug for at ynke lidt..

Jeg håber for dig at det er en af de såkaldte 24 timers vira så du meget snart er ovenpå igen og kan få tanket op både på væske og mad!

Anmeld

30. oktober 2012

LouiseRH

God bedring

Anmeld

30. oktober 2012

Jemion

God bedring 

Anmeld

30. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

RigtigRigtig god bedring! Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

Københavnermor

Årh din stakkel!!!

Anmeld

30. oktober 2012

De3Guldklumper

Frøken J. skriver:

Drikker du vandet direkte fra hanen?

Anmeld

30. oktober 2012

Tulle28

Så er det da meget sejt du har overskud til at være på Baby.dk

God bedring!

Anmeld

30. oktober 2012

BigHope13

Åha stakkels dig. Håber det snart vender for dig, God bedring

Anmeld

30. oktober 2012

M&F&C

God bedring! 

Der er ikke noget værre end at kaste op 

Har du prøvet at drikke lidt æblejuice blandet op med vand? - det hjælper herhjemme når der er sådan noget igang. Tag en lille tår, lad det falde ned i et kvarters tid, og så tag en lille tår mere osv. osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.