CHOCK - min søn besvimede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

serinasmor

LMX skriver:

Vagtlægen ville ikke se ham. Han mente ikke at han kunne gøre hverken fra eller til i aften alligevel.

Jeg arbejder selv i sundhedssektoren så jeg er helt tryg ved at vente og se tiden an. Jeg ringer til vores egen læge imorgen.

Søvn mangler han ikke..

Jeg mente nu også egen læge og imorgen ... mener heller ikke det er akut ... du nævnte også at han slet ikke havde drukket vand - det kan jo sagtens bare være det.. men ville alligevel få ham tjekket ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

LMX

serinasmor skriver:

Jeg mente nu også egen læge og imorgen ... mener heller ikke det er akut ... du nævnte også at han slet ikke havde drukket vand - det kan jo sagtens bare være det.. men ville alligevel få ham tjekket ..

Helt sikkert

Anmeld

29. oktober 2012

come2

LMX skriver:

Jeg tror også det er mangel på vådt og tørt. Jeg målte hans BS lige efter og det lå ganske fint på 5,7....

Ja det ligger jo meget fint hans BS.

Og har han været til sport har han jo også mistet væske, og hvis han så ikke rigtig har indtaget noget skal der jo ikk meget til før man bliver dårlig.

for det "bare" er det. God bedring til ham

Anmeld

29. oktober 2012

LMX

come2 skriver:

Ja det ligger jo meget fint hans BS.

Og har han været til sport har han jo også mistet væske, og hvis han så ikke rigtig har indtaget noget skal der jo ikk meget til før man bliver dårlig.

for det "bare" er det. God bedring til ham

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.