CHOCK - min søn besvimede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

LMX

Puuuuuuhaa.. Fik lige dagens chock midt i aftensmaden.

Min kæreste og datter var gået fra bordet og min søn på 13 og jeg sad og snakkede lidt.

Pludselig læner han sig så mærkeligt indover bordet så hans brystkasse rammer tallerknen og så falder han ellers til gulvet med et brag!

Så går det op for mig at han faktisk er besvimet og jeg farer op som skudt ud af en kanon. Råber på min kæreste og går nok lidt i panik.

Heldigvis er han kontaktbar efter nogle sekunder, men der går ca 15 min inden han er helt sig selv igen.

Han var ligbleg og sveden sprang frem på panden af ham og han følte sig meget utilpas. Han spurgte 3 gange hvad der var sket som om han ikke kunne huske at han allerede havde spurgt.

Jeg ringede selvfølgelig lige til vagtlægen som ikke mente der var grund til bekymring. Ringer lige til vores egen læge imorgen også da han en gang før har været besvimet på samme måde.

Sikke en grim oplevelse, så bliver ens store søn altså pludselig lille igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

kriknu

LMX skriver:

Min kæreste og datter var gået fra bordet og min søn på 13 og jeg sad og snakkede lidt.

Pludselig læner han sig så mærkeligt indover bordet så hans brystkasse rammer tallerknen og så falder han ellers til gulvet med et brag!

Så går det op for mig at han faktisk er besvimet og jeg farer op som skudt ud af en kanon. Råber på min kæreste og går nok lidt i panik.

Heldigvis er han kontaktbar efter nogle sekunder, men der går ca 15 min inden han er helt sig selv igen.

Han var ligbleg og sveden sprang frem på panden af ham og han følte sig meget utilpas. Han spurgte 3 gange hvad der var sket som om han ikke kunne huske at han allerede havde spurgt.

Jeg ringede selvfølgelig lige til vagtlægen som ikke mente der var grund til bekymring. Ringer lige til vores egen læge imorgen også da han en gang før har været besvimet på samme måde.

Puha sikke en oplevelse, håber ikke der er noget galt med ham da! 

Anmeld

29. oktober 2012

LMX

kriknu skriver:

Puha sikke en oplevelse, håber ikke der er noget galt med ham da! 

Nej det håber jeg godt nok heller ikke..

Han nåede at knalde panden mod bordkanten så han har fået en ordentlig skramme lige over og ved siden af øjet.. Iih altså.. Sikke noget.

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

LMX skriver:

Nej det håber jeg godt nok heller ikke..

Han nåede at knalde panden mod bordkanten så han har fået en ordentlig skramme lige over og ved siden af øjet.. Iih altså.. Sikke noget.

Av for den da! 

- har en kammerat som har det med at lave nogenlunde samme "stunt", dog kun når hans promille er ret så høj! Sidst jeg oplevede det knaldede han hovedet lige ned i kanten af en ølkasse, det gav også en lille skramme og en ordentlig bule... han gør det HVER gang han får for meget at drikke, men han ellers er han det sundeste menneske jeg kender og er aldrig syg 

Anmeld

29. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Puha det lyder godt nok ik rart! Havde ham haft det dårligt inden??

Jeg tænker om i evt sku få ham tjekket for epilepsi, for det ku også lyde som et lille anfald. Det du beskriver har jeg tit oplevet på mit arbejde. Vh stine

Anmeld

29. oktober 2012

serinasmor

hmmm ... 

altså med mindre han har glemt at sove (og det kan jo sagtens ske for en 13årig dreng) så ville jeg tage ham til lægen ... en 13årig burde ikke bare sådan besvime ... og da slet ikke når han sidder ned ... 

Anmeld

29. oktober 2012

come2

LMX skriver:

I mine yngre dage besvimede jeg også bare sådan indimellem. Og jeg fejlede intet.

Jeg spiste ikke ret meget og drak ikke specielt meget, og det var hvis det der udløste det.

Så jeg tror absolut ikke det nødvendigvis er alvorligt.

Anmeld

29. oktober 2012

LMX

StineW79 skriver:

Puha det lyder godt nok ik rart! Havde ham haft det dårligt inden??

Jeg tænker om i evt sku få ham tjekket for epilepsi, for det ku også lyde som et lille anfald. Det du beskriver har jeg tit oplevet på mit arbejde. Vh stine

Nej slet ikke.. Jeg havde lige hentet ham fra bordtennis træning. Vi sad og spiste og snakkede,

Han sagde bagefter at han slet ikke havde drukket noget vand hele dagen.

Anmeld

29. oktober 2012

LMX

serinasmor skriver:

hmmm ... 

altså med mindre han har glemt at sove (og det kan jo sagtens ske for en 13årig dreng) så ville jeg tage ham til lægen ... en 13årig burde ikke bare sådan besvime ... og da slet ikke når han sidder ned ... 

Vagtlægen ville ikke se ham. Han mente ikke at han kunne gøre hverken fra eller til i aften alligevel.

Jeg arbejder selv i sundhedssektoren så jeg er helt tryg ved at vente og se tiden an. Jeg ringer til vores egen læge imorgen.

Søvn mangler han ikke..

Anmeld

29. oktober 2012

LMX

come2 skriver:

I mine yngre dage besvimede jeg også bare sådan indimellem. Og jeg fejlede intet.

Jeg spiste ikke ret meget og drak ikke specielt meget, og det var hvis det der udløste det.

Så jeg tror absolut ikke det nødvendigvis er alvorligt.

Jeg tror også det er mangel på vådt og tørt. Jeg målte hans BS lige efter og det lå ganske fint på 5,7....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.