amalies verden - jeg undres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

henh01

Laulund87 skriver:

Det er jo egentlig ikke meget af deres liv vi ser, de filmer jo ikke meget. Og videoerne fra barndommen.. Det er jo klart vi kun ser det med Amalie for det er jo hende det handler om

Så jeg tror ikke de andre søskende lider under det, de har bare valgt rampelyset fra

håber du har ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

LouiseRH

Laulund87 skriver:

Det er jo egentlig ikke meget af deres liv vi ser, de filmer jo ikke meget. Og videoerne fra barndommen.. Det er jo klart vi kun ser det med Amalie for det er jo hende det handler om

Så jeg tror ikke de andre søskende lider under det, de har bare valgt rampelyset fra

Anmeld

29. oktober 2012

Miss Church

henh01 skriver:

og hun giver jo helt klart udtryk for at Amalie er det eneste rigtige barn.

Jeg tror man skal huske på at det er et TV-program, inden man dømmer dem alt for meget. De viser jo det vi gerne vil se. Danskerne elsker at blive forarget 

Anmeld

29. oktober 2012

henh01

Miss Church skriver:

Jeg tror man skal huske på at det er et TV-program, inden man dømmer dem alt for meget. De viser jo det vi gerne vil se. Danskerne elsker at blive forarget 

Det har du ret i - jeg synes heller ikke jeg dømmer - jeg undres blot

Er egentlig mest forarget over at jeg gider se det

Anmeld

29. oktober 2012

Miss Church

henh01 skriver:

Det har du ret i - jeg synes heller ikke jeg dømmer - jeg undres blot

Er egentlig mest forarget over at jeg gider se det

Hehe ja det kan man jo så selv sidde og undre sig over Al den ubrugelige viden man får 

Anmeld

30. oktober 2012

henh01

Miss Church skriver:

Hehe ja det kan man jo så selv sidde og undre sig over Al den ubrugelige viden man får 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.