amalies verden - jeg undres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.943 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

henh01

er det bare mig eller har amalie ikke en bror eller noget???

Har set programmet et par gange og jeg kan ikke lade være at tænke over den bror (jeg tror eksisterer) hvor er han henne i billedet? Udfra hvad programmet viser så er han da fuldstændig glemt ift Amalie og hendes mor.
Som i nu f.eks. der er de i programmet på vej ud og få lavet et maleri - kun de to.. Hmmmm...

Stakkels det/de andre børn i den søskende flok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Stivdie

henh01 skriver:

Har set programmet et par gange og jeg kan ikke lade være at tænke over den bror (jeg tror eksisterer) hvor er han henne i billedet? Udfra hvad programmet viser så er han da fuldstændig glemt ift Amalie og hendes mor.
Som i nu f.eks. der er de i programmet på vej ud og få lavet et maleri - kun de to.. Hmmmm...

Jeg mener at have hørt, at Amalies far og søskende har afslået at deltage og derfor ikke medvirker...

Anmeld

29. oktober 2012

henh01

Stivdie skriver:

Jeg mener at have hørt, at Amalies far og søskende har afslået at deltage og derfor ikke medvirker...

Okay men tænker bare alligevel at hvis jeg skulle have lavet et maleri så vil jeg da have alle mine børn på det. Alle de video klip man ser hvor der er andre børn i baggrunden der hopper Amalie op foran og stjæler rampelyset.. Tror ikke det har været nemt at være i den familie

Anmeld

29. oktober 2012

Den lykkelige

Måske det fordi de ikke vil deltage i det ræs.. hvilket man jo godt kan forstå.. så jeg synes egentlig ikke det synd.. jeg gad det i hvert fald ikke..

Anmeld

29. oktober 2012

Stivdie

henh01 skriver:

Okay men tænker bare alligevel at hvis jeg skulle have lavet et maleri så vil jeg da have alle mine børn på det. Alle de video klip man ser hvor der er andre børn i baggrunden der hopper Amalie op foran og stjæler rampelyset.. Tror ikke det har været nemt at være i den familie

Haha, nej, med en så ego-centreret mor og datter, må man da håbe at faderen er forholdsvis normal og har kunnet tage sig godt af de andre børn

Anmeld

29. oktober 2012

henh01

Den lykkelige skriver:

Måske det fordi de ikke vil deltage i det ræs.. hvilket man jo godt kan forstå.. så jeg synes egentlig ikke det synd.. jeg gad det i hvert fald ikke..

Nej det gad jeg sørme heller ikke. Jeg synes bare at mange af de klip man ser fra hun var lille - der hopper hun ind foran broren og stjæler rampelyset.

Anmeld

29. oktober 2012

henh01

Den lykkelige skriver:

og hun giver jo helt klart udtryk for at Amalie er det eneste rigtige barn.

Anmeld

29. oktober 2012

henh01

Stivdie skriver:

Haha, nej, med en så ego-centreret mor og datter, må man da håbe at faderen er forholdsvis normal og har kunnet tage sig godt af de andre børn

håber du har ret. Men mon ikke - nu han også vælger sådan et program fra

Men er mor og far sammen?

Anmeld

29. oktober 2012

Laulund87

Det er jo egentlig ikke meget af deres liv vi ser, de filmer jo ikke meget. Og videoerne fra barndommen.. Det er jo klart vi kun ser det med Amalie for det er jo hende det handler om

Så jeg tror ikke de andre søskende lider under det, de har bare valgt rampelyset fra

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

henh01 skriver:

Jo det mindes jeg da også at hun har, men tænker at han måske bor hos far eller bare ikke ønsker at optræde i programmet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.