juuubii.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

mab skriver:

uh hun sagde hun lige ville finde præcis ud af dosis til her næste scaning og start på nedregulering som starter d. 16 november  - men mener hun sagde en halv dosis( kan det passe? ) hvor meget fik du??

Okay Hvorfor skal du scannes igen??

Ja en halv dosis passer meget godt, for det var også det jeg fik Den hedder 112,5 IE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

mab

**Ønskebabyen skriver:

Okay Hvorfor skal du scannes igen??

Ja en halv dosis passer meget godt, for det var også det jeg fik Den hedder 112,5 IE

jeg skal scannes hver gang jeg kommer ind siger dee :-)

Anmeld

29. oktober 2012

Nessie

mab skriver:

ja det kunne være rigtig hyggelig at føles og update hinanden

hvornår starter i på nedregulering?

Hvis skanningen viser det den skal, så regner jeg med at gå i gang d. 7., så der er heldigvis heller ikke så længe til

Anmeld

29. oktober 2012

mab

Nessie skriver:

Hvis skanningen viser det den skal, så regner jeg med at gå i gang d. 7., så der er heldigvis heller ikke så længe til

uuuh jeg x for dig.

kender ikke denne side så godt, men kan man følge hinaden på en måde?

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

mab skriver:

jeg skal scannes hver gang jeg kommer ind siger dee :-)

Okay Synes bare det er ret vildt, at du skal scannes når du ikke engang er gået igang med noget af medicinen endnu.

Anmeld

29. oktober 2012

Nessie

mab skriver:

uuuh jeg x for dig.

kender ikke denne side så godt, men kan man følge hinaden på en måde?

Det har jeg faktisk aldrig tænkt over
Der er bare nogen man kigger lidt mere ud i mængden, og i denne gruppe, er det jo rimelig nemt at kigge i oversigten, og se hvem der har opdateret

Anmeld

29. oktober 2012

mab

**Ønskebabyen skriver:

Okay Synes bare det er ret vildt, at du skal scannes når du ikke engang er gået igang med noget af medicinen endnu.

okay mærkeligt, hm jeg troede det var normalt - men jeg er jo helt ny i det her, så aner ikke hvordan det "normalt" er.

men jeg blev også scannet til første samtale og der fik jeg af vide at hver evig eneste gang jeg kom til møde ville vi starte med en scaning :-)

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

mab skriver:

okay mærkeligt, hm jeg troede det var normalt - men jeg er jo helt ny i det her, så aner ikke hvordan det "normalt" er.

men jeg blev også scannet til første samtale og der fik jeg af vide at hver evig eneste gang jeg kom til møde ville vi starte med en scaning :-)

Okay.. Altså nu gør de det jo heller ikke ens på alle klinikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.