mab skriver:
hejsa alle i skønne kvinder bag skærmen.
jeg vil bare dele den gode nyhed med jer at vi er kommet igang med behandling, og fordi min mensutration kom inden d. 1/11 - så når vi det inden jul :-D :-D
hele vores første visit på hillerød var super godt, hold da op nogle dejlige sygeplejsker de har - det ´blev besluttet at vi skulle behandles med icsi, og jeg blev scannet for første gang og havde hele 30 æg!! så de sagde de ville passe på ikke at overstimulere mig :-)
hvis alt køre som det skal får jeg lagt et lille æg op inden jul, og vil få taget bp omkring 2 juledag. kan være den stå på 0 alkohol til nytår.
jeg har vel lov at håbe 
de sagde ihvertfald at vores chancer var store pga. vores alder, vægt, kost og sundhed. ååååh håber alt går faktastisk 
Spændende!

Det er så rart "at være igang"

Jeg og kæresten er selv igang med ICSI, vores første forsøg

Jeg er idag blevet scannet og skal have taget æg ud på Onsdag
Hvor meget Gonal-F skal du have, hvis jeg må spørge? Det er bare ren nysgerrighed, da jeg også havde mange æg til allerførste scanning, og fik derfor at vide min dosis blev halveret, da de var bange for overstimulering.
Jeg har klaret den, og lægen der idag scannede mig sagde også at det var godt min dosis ikke var højere, da hun så var bange for det ville være gået galt..
Anmeld