Altså jeg tror godt jeg kan svare dig
Jeg fik barn under udd , godt nok var det under butiks udd ,men stadig en HG udd jo
Jeg startede udd 3/8-09 d 26/4-10 stod jeg med en positiv graviditets test , altså bare 8 måneder efter udd start ..
Jeg blev så desværre sygemeldt fra 12 august grundet bækkenløsning og frem til barsel som startede 3 december ..
I mit firma eller i min kontrakt i firmat der stod at jeg skulle være ANSAT MINIMUM 9 måneder for at kunne få ret til 14 ugers barsel med fuld elevløn , som jo så var 11500 kr den gang

Det havde jeg jo været så derfro fik jeg fuld løn de første 14 uger fra mit job .. efterfølgende overgik jeg til barselsdagpenge som alle andre os gør fra kommunen , dem fik jeg så indtil endt barsel som avr i november 11 ..
Jeg er nu gravid med termin igår faktisk , jeg er arbejdsløs og ahr været på dagpenge fra a kasse siden min udd blev afsluttet 1 maj i år .. jeg er nu overgået til barselsdagpenge på kommunen fra 1 oktober .. det skal jeg have hele barslen igennem .. Mine penge er regnet ud på mine dagpenge sats som er på dimitentssatsen på dagpenge ..
Du er velkommen til at spøger hvis der er noget du ikk ved eller forstår
Anmeld