Så skete det igen!! En stakkels pige er blevet voldtaget på vej hjem fra en bytur!!
Hvad fanden sker der for folk! Hvad er det, der får folk (læs=mænd) til at tro at de kan behandle kvinder efter godtbefindende. Tænker de da ikke på de følger og skader de giver den unge pige i resten af hendes liv, og ikke mindst hvad det betyder for deres eget liv, hvis de altså bliver fanget!
Hvad er det for en mangel på respekt!!
Først blev jeg som altid lidt skræmt. Jeg arbejder om natten, alene og er dermed i risikogruppen for at ende som offer (gud forbyde det)....Men så blev jeg virkelig vred! Hvem lærer de her unge mennesker at det er ok?
Jeg ser gang på gang i nattelivet hvordan offentlige ting bliver smadret, øget hærværk imod mv. Jeg ser hvordan de ret unge mennesker fulder sig omkring og nærmest ikke kan opretholde balancen!! Er det ok med jer/forældrene?
Jeg ser unge piger der færdes alene i den sene nat, dybt påvirket og med meget lidt tøj på kroppen.....har de lært det af forældrene, eller hører de ikke nyhederne, følger de ikke med i de flestes advarsler om netop IKKE at færdes alene hjem efter en bytur?
Nej så blev jeg altså gal, ja meget meget vred. Det kan fandeme ikke være rigtgit at vi ikke kan færdes ude uden at være bange for hvad vi end måtte møde.....Men så kommer spørgsmålet.....hvordan undgår vi det sker, for os, for vores børn, for nogen som helst??
Først må vi jo stå sammen som helt normalt tænkende væsner!! Og netop det, opfatter jeg som meget svært i DK. Ja jeg vil ihvertfald ikke finde mig i den mangel på respekt som unge fulde mennesker har, og jeg skære gladeligt alle over en kam, når de er så beruset som de fleste åbenbart helst skal være både torsdag, fredag og lørdag!
Hvem bærer skylden for ovenstående?? Er det ikke forældrene der burde skride til handling? Nu ved jeg godt at alle vil sidde og skrive at de lærer deres børn dit og dat, så det bliver ihvertfald ikke jeres børn der kommer ud i det snavs, men hvis børn ender der så...som offer eller som voldsmand??
Jeg har nemlig indtryk af, at det er alle!! fra alle samfundslag i alle farver og i alle erhverv.
Jeg kan med ord ikke her beskrive hvor gal jeg rent faktisk er over at verden er blevet sådan, men jeg bliver faktisk endnu mere gal når jeg fornemmer at alle render for ansvaret!!
Anmeld