kan man godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Smukkert skriver:

Scanningen må jo være rigtig, for bebz var kun 3 cm, da jeg skulle være 12+2....

Da jeg så efter den nye beregning var 12+2, til NF var bebz 7 cm og jeg blev rykket frem til 13+0.

Kunne jo umuligt være 12+2, når bebz kun var 3 cm. Tror måske det er derfor jeg først kunne teste positivt d. 13 marts.

Underligt jeg ikke kender min befrugtningsdato.. Men nu får jeg jo at se hvornår den vil ud

det burde ikke kunne lade sig gøre at du er blevet befrugtet lige inden mens... men evt. kan din cyklus være skubbet, af den ene eller anden årsag og derfor har du haft æl senere end normalt!? Der sker jo mange ting som kan påvirke en kvindes cyklus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

Moderator

Elias"s mor:) skriver:

ja det også det jeg ved jeg hade sidst mens den 17 januar og er befugtet den 31/1 efter min termin og det passer jo med 14 dage efter

det passer meget fint ja

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

det burde ikke kunne lade sig gøre at du er blevet befrugtet lige inden mens... men evt. kan din cyklus være skubbet, af den ene eller anden årsag og derfor har du haft æl senere end normalt!? Der sker jo mange ting som kan påvirke en kvindes cyklus

Startede sidst med at bløde d. 1 februar... En søndag.. Bløder altid om søndagen.. Men hvor mange uger der går imellem kan jeg ikke huske ..

Anmeld

30. maj 2009

Moderator

Smukkert skriver:

Startede sidst med at bløde d. 1 februar... En søndag.. Bløder altid om søndagen.. Men hvor mange uger der går imellem kan jeg ikke huske ..

så kan det jo også fint passe at din cyklus har været nogle uger længere end normalt og derfor har du naturligvis først fået æl senere - derved befrugtningen senere end ellers
Det er jo din æl der danner hormonet til at sætte mens igang (hvis ikke ægget bliver befrugtet)...
Så tror du ikke bare at din cyklus af en eller anden grund er blevet forskudt lidt og derfor er æl kommet senere!?

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

så kan det jo også fint passe at din cyklus har været nogle uger længere end normalt og derfor har du naturligvis først fået æl senere - derved befrugtningen senere end ellers
Det er jo din æl der danner hormonet til at sætte mens igang (hvis ikke ægget bliver befrugtet)...
Så tror du ikke bare at din cyklus af en eller anden grund er blevet forskudt lidt og derfor er æl kommet senere!?

tjo, men synes bare det er vildt den er blevet SÅ meget forskudt??
At jeg ifølge beregning herinde, når jeg er 14+5, skulle være blevet befrugtet d. 2 marts... ? Når, hvis, jeg har en normal cyklus skulle have blødt igen d. 1 marts...... MEGET besynderligt...

Anmeld

30. maj 2009

Moderator

Smukkert skriver:

tjo, men synes bare det er vildt den er blevet SÅ meget forskudt??
At jeg ifølge beregning herinde, når jeg er 14+5, skulle være blevet befrugtet d. 2 marts... ? Når, hvis, jeg har en normal cyklus skulle have blødt igen d. 1 marts...... MEGET besynderligt...

hvis du i forvejen har sen æl..og du måske har  cyklus på 35 dage (som er ligeså normalt som 28 dage).. så skulle du måske have haft mens d. 6.... dvs æl d. 22... så skal din mens kun være udskudt 10 dage, og det kan sagtens ske!
så jeg gætter på det er hvad der er sket med dig søde

Anmeld

30. maj 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

hvis du i forvejen har sen æl..og du måske har  cyklus på 35 dage (som er ligeså normalt som 28 dage).. så skulle du måske have haft mens d. 6.... dvs æl d. 22... så skal din mens kun være udskudt 10 dage, og det kan sagtens ske!

Jep det samme skete med mig.

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

Hehe, det håber jeg da...
Men synes det er underligt at blive rykket 20 dage tilbage og så 5 dage frem....

Er spændt på hvad bebz måler til MD scanningen

Anmeld

30. maj 2009

Moderator

Smukkert skriver:

Hehe, det håber jeg da...
Men synes det er underligt at blive rykket 20 dage tilbage og så 5 dage frem....

Er spændt på hvad bebz måler til MD scanningen

kan jeg godt forstå!
bliver også spændende..men du skal ikke være bekymret for hvad der er sket, for det er meget normalt at mensen kan blive udskudt

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

kan jeg godt forstå!
bliver også spændende..men du skal ikke være bekymret for hvad der er sket, for det er meget normalt at mensen kan blive udskudt

Ja, det kan jo være tilfældet..
Flyttede også til Århus lige deromkring.. Så kan jo godt være det der har gjort det... Men irriterende jeg ikke kan udregne min befrugtningsdato !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.