kan man godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
35 svar
0 synes godt om
30. maj 2009

Elskermiinsøøn!

hej

ville lige høre er det muligt of ha æggeløsing lige op til man skal ha sit mens igen? knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

Honningblomst

Elias"s mor:) skriver:

hej

ville lige høre er det muligt of ha æggeløsing lige op til man skal ha sit mens igen? knuz

Så skal du da vidst have to ægjøsninger i en cyklus, men det tror jeg faktisk også at nogle kvinder får..men ellers går der 12-14 dage fra ægløsning til mens.
Knus..

Anmeld

30. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Eva skriver:

Så skal du da vidst have to ægjøsninger i en cyklus, men det tror jeg faktisk også at nogle kvinder får..men ellers går der 12-14 dage fra ægløsning til mens.
Knus..

ja okay, nu ik mig selv, men en anden , aldrig noget jeg hade hørt , men ok

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Jeg havde sidst mens d. 1 februar.
Testede svagt positivt d. 13. marts.

Terminsberening: 8 nov.
Ved NF-scanning blev jeg rykket 20 dage tilbage. Termin: 28 nov.
Ved den RIGTIGE NF blev jeg rykket frem. Termin 23 nov.

Hvornår er jeg mon så blevet befrugtet??
Nok liiiiige inden jeg skulle bløde igen, eller helt inde i marts?

Meget forvirrende

Anmeld

30. maj 2009

Honningblomst

Smukkert skriver:

Jeg havde sidst mens d. 1 februar.
Testede svagt positivt d. 13. marts.

Terminsberening: 8 nov.
Ved NF-scanning blev jeg rykket 20 dage tilbage. Termin: 28 nov.
Ved den RIGTIGE NF blev jeg rykket frem. Termin 23 nov.

Hvornår er jeg mon så blevet befrugtet??
Nok liiiiige inden jeg skulle bløde igen, eller helt inde i marts?

Meget forvirrende

Jeg tror din cyklus er meget mere stabil end en skanning...da jeg ventede mig med min den store, da rykkede de mig 17 dage tilbage og det vidste jeg med sikkerhed var forkert, for jeg kendte min befrugtningsdag.
Men pyt med hvad lægen siger, barnet kommer ud når det skal.
I mit tilfælde var det dog vigtigt de ikke ændrede det, for så havde jeg måske gået så langt tid over inden jeg blev sat igang, at min søn havde taget skade.
Knus Eva

Anmeld

30. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ifølge min mor, som er overlæge og leder af fødeafdelingen på gentofte hospital, kan det IKKE lade sig gøre... måden man skal regne med det er at der går min. 14 dage fra æl til mens... det med 2 gange æl sker meget sjældent, og ikke med så mange dages mellemrum..håber du/I kan bruge svaret

Anmeld

30. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

ifølge min mor, som er overlæge og leder af fødeafdelingen på gentofte hospital, kan det IKKE lade sig gøre... måden man skal regne med det er at der går min. 14 dage fra æl til mens... det med 2 gange æl sker meget sjældent, og ikke med så mange dages mellemrum..håber du/I kan bruge svaret

hvis det endelig sker er det altså med så lille sandsynlighed at man ikke anser det for muligt

Anmeld

30. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Caroline86 skriver:

ja det også det jeg ved jeg hade sidst mens den 17 januar og er befugtet den 31/1 efter min termin og det passer jo med 14 dage efter

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Eva skriver:

Jeg tror din cyklus er meget mere stabil end en skanning...da jeg ventede mig med min den store, da rykkede de mig 17 dage tilbage og det vidste jeg med sikkerhed var forkert, for jeg kendte min befrugtningsdag.
Men pyt med hvad lægen siger, barnet kommer ud når det skal.
I mit tilfælde var det dog vigtigt de ikke ændrede det, for så havde jeg måske gået så langt tid over inden jeg blev sat igang, at min søn havde taget skade.
Knus Eva

Scanningen må jo være rigtig, for bebz var kun 3 cm, da jeg skulle være 12+2....

Da jeg så efter den nye beregning var 12+2, til NF var bebz 7 cm og jeg blev rykket frem til 13+0.

Kunne jo umuligt være 12+2, når bebz kun var 3 cm. Tror måske det er derfor jeg først kunne teste positivt d. 13 marts.

Underligt jeg ikke kender min befrugtningsdato.. Men nu får jeg jo at se hvornår den vil ud

Anmeld

30. maj 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

Hehe, kan din mor så forklare min situation?

Jeg er snotforvirret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.