Er jeg for sippet eller hvad? Kæresteproblemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

AMtrier

Anonym skriver:

Jeg har en dejlig kæreste som er god til at bekræfte mig og sende søde beskeder til mig. Men så snart han er sammen med sit barn eller nogle andre hører jeg næsten intet fra ham. Og beskederne lyder "Hey hey, går din dag godt?" hvorimod han ellers skriver "Hej skat, husk du er dejlig osv osv osv" ... (bare eksempler).

Nå men dette konfronterer jeg ham med i dag idet vi ikke har set hinanden i en uge da han har haft travlt med barn og job. Han gir mig ret og siger, at det skal han nok bli bedre til, og kunne sagtens se hvad jeg mente.  Jeg skriver jo til ham som jeg altid gør og  føler bare slet ikke jeg får noget igen, så blir man sgu lidt usikker og hvorfor så blive ved med at skrive søde beskeder til ham? hmm... Nå men jeg var jo glad for han tog det til sig.

Senere her til aften skrev jeg til ham "Årrrh hvor ville jeg ønske du var her lige nu... øv øv" .. 

Han svarer: "Jeg kommer jo i morgen, og så kan vi hygge i dit nye soveværelse"

Jeg: " Ja ja, men det var nu mere for at fortælle dig at jeg savner dig... men den slags forstår du jo ikke så meget af... suk!!! hihi"

Han: "Arh mon ikke jeg gør det ... hehe"

- Og så blev jeg bare vildt ked af det midt i det hele .... jeg havde virkelig brug for, at høre nogle søde ord og især fordi han har virket så fraværende i den sidste uge og selvfølgelig også fordi han sagde tidligere i dag at han ville bli bedre til det og godt forstod det. Så jeg skrev til ham ...

Jeg: "Jeg slukker min tlf nu, du må sove godt når du skal ... vi ses i morgen.

Ham: "Hvorfor dog det? hehe ... du er sgu tosset... kys"

Og så slukkede jeg tlf ,.... fordi jeg er bange for jeg kom til at skrive alt muligt lort til ham.

Er jeg OVERfølsom eller hvad synes i???

Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvor det går galt? for mig at se er det bare en helt almindelig samtale, kærester imellem

Jeg ville personligt ligge mere vægt på hvordan det er når i så er sammen? sms'er er bare sms'er, og de færreste kan udtrykke deres følelser ordentlig i en kortere besked

er du i tvivl om, hvorvidt han kan lide dig? eller hvorvidt han synes om dig, for så er det måske den i skal tale om, og ikke hvad han skriver i beskeder

Men jeg håber da alting løser sig for dig alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

NNGG

helt vildt sippet ja. Jeg ville egentligt ikke engang forvente af min kæreste at han skriver sms'er med mig, hvis han lavede noget andet. Kun hvis det er ford,i at det er vigtigt

- Tænker at dette problem måske kan bunde i noget andet? 

Anmeld

28. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes, han skriver rigtigt sødt til dig. Hvis antallet eller ordlyden af sms'er fra min mand igennem årene skulle bevise hans kærlighed til mig, ville man tro, der ikke var nogen overhovedet - engang imellem skriver han "ok" eller "hvornår er det, sønnen skal til tandlæge?" - og hvis det går højt, skriver han "hej skat" først. 

Pyt med sms'er, altså - det er hans opførsel, når I er rigtigt sammen, der tæller. Og selvfølgelig har han ikke tid til at skrive lange kærlighedserklæringer, når han er sammen med andre - han sms'er vel heller ikke på livet løs, når I er sammen? 

Anmeld

28. oktober 2012

modesty

Jeg har en dejlig kæreste som er god til at bekræfte mig og sende søde beskeder til mig. Men så snart han er sammen med sit barn eller nogle andre hører jeg næsten intet fra ham. Og beskederne lyder "Hey hey, går din dag godt?" hvorimod han ellers skriver "Hej skat, husk du er dejlig osv osv osv" ... (bare eksempler).

Nå men dette konfronterer jeg ham med i dag idet vi ikke har set hinanden i en uge da han har haft travlt med barn og job. Han gir mig ret og siger, at det skal han nok bli bedre til, og kunne sagtens se hvad jeg mente.  Jeg skriver jo til ham som jeg altid gør og  føler bare slet ikke jeg får noget igen, så blir man sgu lidt usikker og hvorfor så blive ved med at skrive søde beskeder til ham? hmm... Nå men jeg var jo glad for han tog det til sig.

Senere her til aften skrev jeg til ham "Årrrh hvor ville jeg ønske du var her lige nu... øv øv" .. 

Jeg: " Ja ja, men det var nu mere for at fortælle dig at jeg savner dig... men den slags forstår du jo ikke så meget af... suk!!! hihi"

- Og så blev jeg bare vildt ked af det midt i det hele .... jeg havde virkelig brug for, at høre nogle søde ord og især fordi han har virket så fraværende i den sidste uge og selvfølgelig også fordi han sagde tidligere i dag at han ville bli bedre til det og godt forstod det. Så jeg skrev til ham ...

Og så slukkede jeg tlf ,.... fordi jeg er bange for jeg kom til at skrive alt muligt lort til ham.

Ja, jeg synes at du er helt vildt OVERfølsom. Han har travlt med at være sammen med sit barn og venner eller hvem han nu er sammen med.

Når jeg ikke er sammen med min mand, har jeg slet ikke behov for at få den slags sms'er. Han hygger sig med dem han er sammen med, jeg hygger mig med dem jeg er sammen med, og så snakker vi om vores oplevelser når vi mødes igen. 

Fair nok hvis du har behov for at få sms'er fra ham når I ikke er sammen, men jeg kan SLET ikke se hvad der er at blive ked af det over i de eksempler du kommer med.

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

Ja det synes jeg du er...

Du kan ikke forvente at han skal give dig hans opmærksomhed 100% når han er sammen med hans barn, det er super egoistisk at tænke sådan....

Tror måske du skal prøve at lade være med at kontakte ham når han er sammen med hans barn, så får du ikke mindre end det du beder om... Hvis han så skrver så er det bare et plus, men i min verden er det ikke i orden at du forventer at han er på når han hygger med hans barn...

Anmeld

28. oktober 2012

Den lykkelige

Jeg må indrømme jeg slet ikke forstår hvorfor du kan bliver usikker/skuffet over det
Jeg synes egentlig det lød fint nok det han skrev.. Tror overhovedet ikke du har noget at frygte.. Synes slet ikke det lød afvisende eller noget i de beskeder og det da heller ikke fedt HELE tiden at få søde ord.. federe at de kommer fra ham når han virkerlig mener det og det kommer lige fra hjertet og ikke fordi du presser ham..

Anmeld

29. oktober 2012

Moar2011

Ja, ville nu mene at du overregere,
som andre os skriver, så er du forelsket - følsom og måske lidt bange for at miste ham..

jeg synes nu han skriver ret sødt - han r lidt vild efter dig - og fortæller det.
måske det hans måde at sige han os savner dig og glæder sig til soveværelset. You Know MÆND

alt det andet, pak det væk , det ØDELÆGGER så meget, selvom det hårdt at undvære ham, taler af erfaring.

Anmeld

29. oktober 2012

ano14316

Anonym skriver:

Ja det synes jeg efentlig at du gør.. når jeg er sammen med magnus er mine sms'er også korte og tører... fordi jeg har fokus på ham.. 

Jeg venter også ofte med at svarer til han er lagt til at sove af samme årsag.. 

Anmeld

1. november 2012

Line_Olesen

Jeg forstår godt din bekymring, hvis jeg ikke er sammen med min kæreste i flere dage eller en uge så "forventer" jeg da også at høre lidt fra ham om at han da i det mindste også savner mig.. ikke at der skal komme en roman eller noget men bare et "skat" eller "savner dig" eller noget

Kan godt være at det er at overreagere lidt, men i så fald så gør jeg også det.. Synes det er vigtigt i et forhold at man stadig "sætter pris" på hinanden når man ikke er sammen og der uanset om man har været sammen i et halvt år eller i 10 år

Anmeld

1. november 2012

Bebsen

Du lyder som mig!
Og jeg overreagerer!

Kæmpe til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.