Anonym skriver:
Jeg har en dejlig kæreste som er god til at bekræfte mig og sende søde beskeder til mig. Men så snart han er sammen med sit barn eller nogle andre hører jeg næsten intet fra ham. Og beskederne lyder "Hey hey, går din dag godt?" hvorimod han ellers skriver "Hej skat, husk du er dejlig osv osv osv" ... (bare eksempler).
Nå men dette konfronterer jeg ham med i dag idet vi ikke har set hinanden i en uge da han har haft travlt med barn og job. Han gir mig ret og siger, at det skal han nok bli bedre til, og kunne sagtens se hvad jeg mente. Jeg skriver jo til ham som jeg altid gør og føler bare slet ikke jeg får noget igen, så blir man sgu lidt usikker og hvorfor så blive ved med at skrive søde beskeder til ham? hmm... Nå men jeg var jo glad for han tog det til sig.
Senere her til aften skrev jeg til ham "Årrrh hvor ville jeg ønske du var her lige nu... øv øv" ..
Han svarer: "Jeg kommer jo i morgen, og så kan vi hygge i dit nye soveværelse"
Jeg: " Ja ja, men det var nu mere for at fortælle dig at jeg savner dig... men den slags forstår du jo ikke så meget af... suk!!! hihi"
Han: "Arh mon ikke jeg gør det ... hehe"
- Og så blev jeg bare vildt ked af det midt i det hele .... jeg havde virkelig brug for, at høre nogle søde ord og især fordi han har virket så fraværende i den sidste uge og selvfølgelig også fordi han sagde tidligere i dag at han ville bli bedre til det og godt forstod det. Så jeg skrev til ham ...
Jeg: "Jeg slukker min tlf nu, du må sove godt når du skal ... vi ses i morgen.
Ham: "Hvorfor dog det? hehe ... du er sgu tosset... kys"
Og så slukkede jeg tlf ,.... fordi jeg er bange for jeg kom til at skrive alt muligt lort til ham.
Er jeg OVERfølsom eller hvad synes i???
Du er super overfølsom! Og sød og forelsket!
Din kæreste er bare lige som mig, tror jeg. Han indretter sig efter omstændighederne. Og hvis han lige er optaget af noget, så går han ikke i følelses-savne-savne-gear. Det kommer og går, men er ikke mindre af den grund. Det er bare balanceret. 
Tænk over, at hver gang, du får det negativt af at tænke de her tanker, om hvad han skriver/ ikke skriver, så pak de tanker væk. De er skadelige for jeres forhold, og jo mere opmærksomhed din usikkerhed får, jo større vil den vokse sig. Det skal du ikke finde dig i. Tag kontrol og sig til dig selv, at det hele er OK, og de der negative tanker, kan du ikke bruge til en fis.
Håber, du får det bedre med det hele. Jeg tror såmænd bare, du er forelskelses-sårbar.