Er jeg for sippet eller hvad? Kæresteproblemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.611 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en dejlig kæreste som er god til at bekræfte mig og sende søde beskeder til mig. Men så snart han er sammen med sit barn eller nogle andre hører jeg næsten intet fra ham. Og beskederne lyder "Hey hey, går din dag godt?" hvorimod han ellers skriver "Hej skat, husk du er dejlig osv osv osv" ... (bare eksempler).

Nå men dette konfronterer jeg ham med i dag idet vi ikke har set hinanden i en uge da han har haft travlt med barn og job. Han gir mig ret og siger, at det skal han nok bli bedre til, og kunne sagtens se hvad jeg mente.  Jeg skriver jo til ham som jeg altid gør og  føler bare slet ikke jeg får noget igen, så blir man sgu lidt usikker og hvorfor så blive ved med at skrive søde beskeder til ham? hmm... Nå men jeg var jo glad for han tog det til sig.

Senere her til aften skrev jeg til ham "Årrrh hvor ville jeg ønske du var her lige nu... øv øv" .. 

Han svarer: "Jeg kommer jo i morgen, og så kan vi hygge i dit nye soveværelse"

Jeg: " Ja ja, men det var nu mere for at fortælle dig at jeg savner dig... men den slags forstår du jo ikke så meget af... suk!!! hihi"

Han: "Arh mon ikke jeg gør det ... hehe"

- Og så blev jeg bare vildt ked af det midt i det hele .... jeg havde virkelig brug for, at høre nogle søde ord og især fordi han har virket så fraværende i den sidste uge og selvfølgelig også fordi han sagde tidligere i dag at han ville bli bedre til det og godt forstod det. Så jeg skrev til ham ...

Jeg: "Jeg slukker min tlf nu, du må sove godt når du skal ... vi ses i morgen.

Ham: "Hvorfor dog det? hehe ... du er sgu tosset... kys"

Og så slukkede jeg tlf ,.... fordi jeg er bange for jeg kom til at skrive alt muligt lort til ham.

Er jeg OVERfølsom eller hvad synes i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes måske at du overreagere! Nu ved jeg ik hvor længe i har været sammen osv, men tænker at det lyder rimeligt nyr?

Nu har min kærste og jeg været sammen i 10 år og tror aldrig han har skrevet at han elsker mig i en SMS, til gengæld så viser han det hele tiden til hverdag.

For mig er det handling, frem for ord der tæller! Vh stine

Anmeld

28. oktober 2012

PernilleogLouis

Syns også du overreagerer en hel del - lyder som om du prøver at gi ham dårlig samvittighed over han ik lige skriver de ord du godt vil have - det er jo ik fordi han skriver onde ting - havde min kæreste opført sig som du gør så var jeg nok blevet ret hurtigt træt af ham

Anmeld

28. oktober 2012

Mettefpigen

Jaa det synes jeg du er.... Synes ikk man kan forvente at ens kæreste skriver vildt "søde" beskeder når han er sammen med andre.. Der skal man bare være glade for at han skriver ;-)

Pas på at du ikk ødelægger noget, ved at blive ved med at presse....

Anmeld

28. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg har en dejlig kæreste som er god til at bekræfte mig og sende søde beskeder til mig. Men så snart han er sammen med sit barn eller nogle andre hører jeg næsten intet fra ham. Og beskederne lyder "Hey hey, går din dag godt?" hvorimod han ellers skriver "Hej skat, husk du er dejlig osv osv osv" ... (bare eksempler).

Nå men dette konfronterer jeg ham med i dag idet vi ikke har set hinanden i en uge da han har haft travlt med barn og job. Han gir mig ret og siger, at det skal han nok bli bedre til, og kunne sagtens se hvad jeg mente.  Jeg skriver jo til ham som jeg altid gør og  føler bare slet ikke jeg får noget igen, så blir man sgu lidt usikker og hvorfor så blive ved med at skrive søde beskeder til ham? hmm... Nå men jeg var jo glad for han tog det til sig.

Senere her til aften skrev jeg til ham "Årrrh hvor ville jeg ønske du var her lige nu... øv øv" .. 

Jeg: " Ja ja, men det var nu mere for at fortælle dig at jeg savner dig... men den slags forstår du jo ikke så meget af... suk!!! hihi"

- Og så blev jeg bare vildt ked af det midt i det hele .... jeg havde virkelig brug for, at høre nogle søde ord og især fordi han har virket så fraværende i den sidste uge og selvfølgelig også fordi han sagde tidligere i dag at han ville bli bedre til det og godt forstod det. Så jeg skrev til ham ...

Og så slukkede jeg tlf ,.... fordi jeg er bange for jeg kom til at skrive alt muligt lort til ham.

Du er super overfølsom! Og sød og forelsket! 

Din kæreste er bare lige som mig, tror jeg. Han indretter sig efter omstændighederne. Og hvis han lige er optaget af noget, så går han ikke i følelses-savne-savne-gear. Det kommer og går, men er ikke mindre af den grund.  Det er bare balanceret. 

Tænk over, at hver gang, du får det negativt af at tænke de her tanker, om hvad han skriver/ ikke skriver, så pak de tanker væk. De er skadelige for jeres forhold, og jo mere opmærksomhed din usikkerhed får, jo større vil den vokse sig. Det skal du ikke finde dig i. Tag kontrol og sig til dig selv, at det hele er OK, og de der negative tanker, kan du ikke bruge til en fis.

Håber, du får det bedre med det hele. Jeg tror såmænd bare, du er forelskelses-sårbar.

Anmeld

28. oktober 2012

Kay

ja du overreagere nok lidt.... altså hvis min mand er sammen med drengene.... eller hans familie eller laver noget helt andet så skal jeg da være gld hvis der overhoved kommer en sms...

hvis det deriod er mig der er ude og han bare er hjemme så kommer der lange søde sms'er  tror sgu ik mænd er gode til konsentration om søde sms'er når de laver andre ting... men bare det man får en viser de tænker på os

husk mænds hjerner fungere anderledes end kvinders

Anmeld

28. oktober 2012

MorDk

Tag den med ro. Jeg er sikker på han tænker meget på dig! Jeg sys du skal være glad for at han ikke skriver til dig konstant... for når han så skriver de søde ting... så MENER han det!!!

Ta den med ro ellers kan du komme til at skubbe ham væk istedet...

Kram herfra!

Anmeld

28. oktober 2012

L&V

Ja du overreagere helt vildt. Men tænker os om i ikke har været sammen særlig længe og om du måske er ret ung.. Mænd tænker bare anderledes end vi kvinder og har sjældent brug for den samme beskæftigelse som os og derfor kommer det nok ikke så naturligt for dem når de er optaget. Tænker os lidt at et kompliment der er smertefuldt og ment men måske ikke kommer så tit er federe end de der "du dejlig, sød, lækker bla bla bla " som bliver sagt fordi vi gerne vil høre det.

Så slap lidt af for det er den sikreste vej til at skubbe ham fra dig.

Anmeld

28. oktober 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes du overreagerer.

Jeg synes også du skal give ham plads til at fokusere på sit barn når de er sammen og ikke på at skrive søde beskeder til dig.

Jeg synes også du skal stoppe med at forvente at han skal skrive søde beskeder bare fordi du har skrevet en sød besked. Det bliver jo mindre med tiden, men det er okay, for så er det ekstra dejligt når den søde besked kommer

Anmeld

28. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg forstår faktisk slet ikke hvad det er du er sur over?

det jeg kan læse synes jeg ikke der er noget af det der er grund til at bilve sur?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.