Hvor tit er I oppe og toppes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2009

Diana...

Aldrig jeg har endnu ikke skændes med Claus men vi diskutere tit men så bliver jeg sur fordi han ender med at give mig ret og så den diskution slut   og så det jo ikke sjovt hi hi...

Knus Diana som elsker at diskutere men ikke hvis den skal slutte næsten med det samme fordi han giver mig ret hi hi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2009

SaNiNa

Puha, ja ved faktisk ikke hvornår vi sidst har skændes vi kan diskuterer men det er jo ikke det sammen som at skændes.

Så ja det ved jeg faktisk ikke

Anmeld

31. maj 2009

Pia

Sanne skriver:

Puha, ja ved faktisk ikke hvornår vi sidst har skændes vi kan diskuterer men det er jo ikke det sammen som at skændes.

Så ja det ved jeg faktisk ikke

Sanne for dælen.. hvad laver du stadig online??
sig mig vil de slet ikke hjælpe dig på den fødeafdeling eller hva??
Du kan evt svare under mit indlæg om hvordan det går med dig, så vi ikk ødelægger denne tråd...

Knus Pia..

Anmeld

31. maj 2009

Miamaja

Pia skriver:

Sanne for dælen.. hvad laver du stadig online??
sig mig vil de slet ikke hjælpe dig på den fødeafdeling eller hva??
Du kan evt svare under mit indlæg om hvordan det går med dig, så vi ikk ødelægger denne tråd...

Knus Pia..

I odelaegger ingen traad

Anmeld

31. maj 2009

Miamaja

Cris skriver:

Aldrig! Vi diskutere om nogle ting, hvis det er nødvendige. Det er faktisk mig som kan være lidt agressiv, hvis jeg er for træt eller har haft en dårlig dag, men han reargere ikke rigtigt på det. Og min agressioner forsvinder rigtigt hurtigt, hvis jeg bare læser lidt eller sover. Man siger i Spanien at to kan ikke skænde, hvis en af dem ikke vil. Og det er rigtigt. Så vi bor i et meget fredeligt hus. Men jeg har også forstået, at mange mennesker får så en slags "kick", når man skændes. Der er mange, som har brug for det og betyder ikke, at de har et dårligt forhold.

cris.. du har altid nogle vildt kloge ord i dine indlaeg!!

Anmeld

31. maj 2009

Pia

Miamaja skriver:

I odelaegger ingen traad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.