Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sanne skriver:Puha, ja ved faktisk ikke hvornår vi sidst har skændes vi kan diskuterer men det er jo ikke det sammen som at skændes.Så ja det ved jeg faktisk ikke
Sanne for dælen.. hvad laver du stadig online??sig mig vil de slet ikke hjælpe dig på den fødeafdeling eller hva??Du kan evt svare under mit indlæg om hvordan det går med dig, så vi ikk ødelægger denne tråd...Knus Pia..
Pia skriver: Sanne for dælen.. hvad laver du stadig online??sig mig vil de slet ikke hjælpe dig på den fødeafdeling eller hva??Du kan evt svare under mit indlæg om hvordan det går med dig, så vi ikk ødelægger denne tråd...Knus Pia..
Cris skriver:Aldrig! Vi diskutere om nogle ting, hvis det er nødvendige. Det er faktisk mig som kan være lidt agressiv, hvis jeg er for træt eller har haft en dårlig dag, men han reargere ikke rigtigt på det. Og min agressioner forsvinder rigtigt hurtigt, hvis jeg bare læser lidt eller sover. Man siger i Spanien at to kan ikke skænde, hvis en af dem ikke vil. Og det er rigtigt. Så vi bor i et meget fredeligt hus. Men jeg har også forstået, at mange mennesker får så en slags "kick", når man skændes. Der er mange, som har brug for det og betyder ikke, at de har et dårligt forhold.
Miamaja skriver:I odelaegger ingen traad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128