Hvor tit er I oppe og toppes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. maj 2009

Miamaja

Ja, hvor tit skaendes I , i jeres forhold? 

her hjemme skaendes vi en gang om maaneden eller hver 3 maaned. det er som regel naar enten jeg eller gemalen er mobset og traet saa bliver det til lidt brokkerier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

Mie A

Vi skændes stort set aldrig. Men vi er da ofte uenige - men vi er med tiden blevet gode til at sortere i det og kun diskutere det der egentligt er vigtigt!

Anmeld

30. maj 2009

Fam. Madsen

det er ikke så tit vi skændes... men vi diskuter...

Anmeld

30. maj 2009

Cris

Aldrig! Vi diskutere om nogle ting, hvis det er nødvendige. Det er faktisk mig som kan være lidt agressiv, hvis jeg er for træt eller har haft en dårlig dag, men han reargere ikke rigtigt på det. Og min agressioner forsvinder rigtigt hurtigt, hvis jeg bare læser lidt eller sover. Man siger i Spanien at to kan ikke skænde, hvis en af dem ikke vil. Og det er rigtigt. Så vi bor i et meget fredeligt hus. Men jeg har også forstået, at mange mennesker får så en slags "kick", når man skændes. Der er mange, som har brug for det og betyder ikke, at de har et dårligt forhold.

Anmeld

30. maj 2009

Lullaby

Hmm... en 5 gange om ugen tror jeg  Vi er begge meget stædige og vi har temperament begge to..

Anmeld

30. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Skændes? Det er sjældent Debatter/diskutioner? jævnligt Jeg tror det er sundt for forholdet at lukke luft ud en gang i mellem

Anmeld

30. maj 2009

Mathilde

Det sker yderst sjældent at vi sådan for alvor skændes og er uvenner! Vi kan tit diskutere eller lige vrisse af hinanden, men det bliver sjældent til mere Her mens jeg er gravid er jeg lidt små-hidsig så jeg skælder af og til ud, men Frederik er god til bare at grine/smile lidt af det og sige "du er så hidsig min skat" og så bliver det ikke til mere
Vi lukker lige luften ud af ballonen og så er vi bedste venner igen.

Anmeld

30. maj 2009

mor83'

Vi elsker at skændes. Det er vores måde at slippe alt vores frustrationer ud, for vi skændes om ligegyldig ting og vi glemmer altid hvad vi var sur over. Så bagefter får man lige en kys og knus så er det over.......

Anmeld

31. maj 2009

pernille_p87

Vi skændes ALDRIG. Heldigvis. Vi kan selvfølgelig være uenige, men så sætter vi os ned og snakker om tingene. Gider ikke og skændes. Det gider jeg ikk bruge min dyrebare tid på...

Anmeld

31. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
En gang om måneden, måske lidt mindre...  Og sjovt nok altid på de dage hvor jeg har eksplosiv PMS eller han er kogt over af stress på arbejdet...   Til gengæld har vi meget få diskussioner i hverdagen, vi er som regel enige om det meste... (Selvom jeg af og til kan være lidt morgengnaven..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.