Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
S.Maria skriver: Vi har heller ikke brugt badestol. Han er jo ikke så tung når han er i vand
Vi har heller ikke brugt badestol. Han er jo ikke så tung når han er i vand
Det kan du ha ret i... Det havde jeg slet ikk tænkt over... Har bare brugt den stol fra han var nyfødt, så min erfaringer inden for baby badning på arm er meget lille
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sophie.Hammershøy skriver: Kan jo være du er mere stærk end mig så, jeg synes det er hårdt for både arme og ryg.. Det var ikk rigtig dét svar jeg var ude efter hehe
Kan jo være du er mere stærk end mig så, jeg synes det er hårdt for både arme og ryg.. Det var ikk rigtig dét svar jeg var ude efter hehe
Altså de er jo lettere i vand. Og hjem holder ham bare under armene med min ene arm, det er let og slet ikke tungt.
Du lægger armen under hans nakke og tager fat om hans overarm, så hans hoved hviler på dit håndled. Så holder du ham godt og sikkert og du har en arm fri til at vaske ham og lege med ham. Han er ikke ret tung i vandet, han flyder nærmest.
Vi har heller aldrig brugt stol, men bare holdt dem. Så kan ikke hjælpe dig der.
Men tror du ikke bare du skal vænne dig til det og finde en go måde at stå på !!!
Skouboe skriver: Du lægger armen under hans nakke og tager fat om hans overarm, så hans hoved hviler på dit håndled. Så holder du ham godt og sikkert og du har en arm fri til at vaske ham og lege med ham. Han er ikke ret tung i vandet, han flyder nærmest.
Sådan gør vi også! Vh stine
Indtil Noah kunne side selv holdte vi ham også selv da han voksede ud af sin stol og her havde han en kampvægt på 9 kg Det virkede fint for os Håber du finder en løsning der passer jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128