Kan ikke passe badestol længere... hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

Isaac's mor

Så kan min søn på 4½ måned ikke passe sin badestol længere... Hva gør man så, drengen vejer altså 9 kilo (hvis ikk mer), ved ikk om moars arm kan løfte så tung en vægt på den måde, i hvertfald ikk særlig længe... Nogen tip fra dem med tunge bebser? Tænker om der måske findes der en stol til de lidt bredere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Guldimaven

Jeg holder min søn på 8 kg og det er intet problem. :-)

Anmeld

27. oktober 2012

Isaac's mor

Guldimaven skriver:

Jeg holder min søn på 8 kg og det er intet problem. :-)

Kan jo være du er mere stærk end mig så, jeg synes det er hårdt for både arme og ryg.. Det var ikk rigtig dét svar jeg var ude efter hehe

Anmeld

27. oktober 2012

modesty

Vi har aldrig brugt sådan en stol. 

Anmeld

27. oktober 2012

Aagaard

Sophie.Hammershøy skriver:

Så kan min søn på 4½ måned ikke passe sin badestol længere... Hva gør man så, drengen vejer altså 9 kilo (hvis ikk mer), ved ikk om moars arm kan løfte så tung en vægt på den måde, i hvertfald ikk særlig længe... Nogen tip fra dem med tunge bebser? Tænker om der måske findes der en stol til de lidt bredere?

Det kan give lidt støtte at læge et håndklæde ned i karet - fold det så det støtter din arm

alternativt så kan du lægge det våde håndklæde over den ene ende af karet så det laver en halv hængekøje han kan ligge i

Sådan gjorde vi - vi har aldrig brugt en bade stol - med vi har også ofte badet hende på pudslepuden eller bare haft hende med i brusebad på armen (er også rigtig godt hvis bebs har ondt i maven - at lade vandet "tromme" dejligt på maveskindet)

Anmeld

27. oktober 2012

Isaac's mor

modesty skriver:

Vi har aldrig brugt sådan en stol. 

Jamen... Hva gjorder i så? Altså var det virkelig bare let at holde ham/hende når vægten kom over 9 kilo? :/

Anmeld

27. oktober 2012

Isaac's mor

Aagaard skriver:

Det kan give lidt støtte at læge et håndklæde ned i karet - fold det så det støtter din arm

alternativt så kan du lægge det våde håndklæde over den ene ende af karet så det laver en halv hængekøje han kan ligge i

Sådan gjorde vi - vi har aldrig brugt en bade stol - med vi har også ofte badet hende på pudslepuden eller bare haft hende med i brusebad på armen (er også rigtig godt hvis bebs har ondt i maven - at lade vandet "tromme" dejligt på maveskindet)

Uh tak for råd! Det vil jeg da prøve! Og go idé med puslepuden, har jeg slet ikk tænkt på Tror jeg da ogs han vil synes er sjovt

Anmeld

27. oktober 2012

modesty

Jamen... Hva gjorder i så? Altså var det virkelig bare let at holde ham/hende når vægten kom over 9 kilo? :/

Nu var min dreng ikke helt så stor, men stor nok.

Man finder en stilling der passer én godt, synes jeg. Hvor man ligesom hviler armen mod badekarrets side. Så er vægten ikke så vigtig.

Prøv evt. at bade ham mens både du og far er der, et par gange, så du kan blive mere sikker og teste om det er noget der fungerer for dig.

Anmeld

27. oktober 2012

FruHolm <3

Min dreng var knap 3 måneder da han ikke kunne være i den mere så holdte ham med armen

Anmeld

27. oktober 2012

S.Maria

Vi har heller ikke brugt badestol. Han er jo ikke så tung når han er i vand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.