Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Ja da det har jeg os altid i.. Hvordan laver du det ellers ?
Ja da det har jeg os altid i.. Hvordan laver du det ellers ?
Manden plejer kun at putte hakkede tomater i dåse i.. Og det plejer jeg også kun (han har lært mig opskriften)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Manden plejer kun at putte hakkede tomater i dåse i.. Og det plejer jeg også kun (han har lært mig opskriften)
Månsson skriver: Nåh okay troede lige der gemte sig en fræk udgave der he he
Nåh okay troede lige der gemte sig en fræk udgave der he he
Vil være synd at sige
Nadia&Daniel skriver: dejli Vil være synd at sige
dejli
Nadia&Daniel skriver: Hvad plejer du at give den af tid i oven? Vil så gerne prøve noget nyt, så var så "vild" og puttede fløde i
Hvad plejer du at give den af tid i oven? Vil så gerne prøve noget nyt, så var så "vild" og puttede fløde i
Månsson skriver: Men dejlig mad er det nu.. mums
Men dejlig mad er det nu.. mums
Det var delvis den ret som manden min scorede mig på Så vi har ingen sang, men vi har en ret
tanja. skriver: 20-30 minutter alt efter hvor store koteletterne er mums nu bliver jeg helt sulten
20-30 minutter alt efter hvor store koteletterne er mums nu bliver jeg helt sulten
Tak er også sulten her
Nadia&Daniel skriver: Det var delvis den ret som manden min scorede mig på Så vi har ingen sang, men vi har en ret
Nadia&Daniel skriver: Overvejer at prøve at putte fløde i tomat-saucen - vil det smage bedre eller er det ligemeget??
Overvejer at prøve at putte fløde i tomat-saucen - vil det smage bedre eller er det ligemeget??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128