Koteletter i fad + fløde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.862 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

Nadia&Daniel

Overvejer at prøve at putte fløde i tomat-saucen - vil det smage bedre eller er det ligemeget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

M&N

Nadia&Daniel skriver:

Overvejer at prøve at putte fløde i tomat-saucen - vil det smage bedre eller er det ligemeget??

Jeg putter altid tomater i, det smager bedst  

Anmeld

27. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Nadia&Daniel skriver:

Jeg kommer altid begge dele i 

Anmeld

27. oktober 2012

Nadia&Daniel

LilleNyPåVej skriver:

Jeg kommer altid begge dele i 

Tror jeg vil prøve begge dele i aften  så vil jeg så om manden kan smage forskel, uden at jeg har sagt noget

Anmeld

27. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Nadia&Daniel skriver:

Tror jeg vil prøve begge dele i aften  så vil jeg så om manden kan smage forskel, uden at jeg har sagt noget

Hehe man kan godt smage det, men jeg bruger selvfølgelig også en hel dåse med hakkede tomater og så en ½ l fløde Hvis du ikke kommer så meget fløde i så er der måske ikke den store forskel  

Kan bare godt lide den cremede sovs man får når der kommer fløde i, den bliver jo også noget sødere i smagen 

Anmeld

27. oktober 2012

Nadia&Daniel

LilleNyPåVej skriver:

Hehe man kan godt smage det, men jeg bruger selvfølgelig også en hel dåse med hakkede tomater og så en ½ l fløde Hvis du ikke kommer så meget fløde i så er der måske ikke den store forskel  

Kan bare godt lide den cremede sovs man får når der kommer fløde i, den bliver jo også noget sødere i smagen 

Hvor lang tid giver du den i oven?? Synes jeg plejer at give den 35 min. men på nettet står der 20-25 min. på 200 grader.

Anmeld

27. oktober 2012

Koen.

jeg bruger altid både fløde og flåede tomater, smager SÅ lækkert

Anmeld

27. oktober 2012

Nadia&Daniel

tanja. skriver:

jeg bruger altid både fløde og flåede tomater, smager SÅ lækkert

Hvad plejer du at give den af tid i oven? Vil så gerne prøve noget nyt, så var så "vild" og puttede fløde i

Anmeld

27. oktober 2012

mor2100kbh

Kan det mon laves med kyllingfilletter i stedet for? Spiser ikke svinekød.

Og har i en hel opskrift?

Anmeld

27. oktober 2012

L&V

Ja da det har jeg os altid i.. Hvordan laver du det ellers ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.