Juhuu bikini tid!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2009

Miamaja

Her er den jeg købte sidste år for MANGE penge fra england da de ikke har min str i DK

hvad str bruger du da?
den er ogsa super flot!!!. kan godt lide farverne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

Miamaja

Eva skriver:

Uha...det er skønt at det er bikinitid og faktisk er det første gang i mit lange liv at det er bikinitid...i november da jeg fik lavet bryster havde jeg aldrig været i en bikini før...men jeg har så efterfølgende købt 17!!!! bikinier, så jeg har vidst hvad jeg skal bruge.
jeg har flest trekant bikinier, med underdel der også snørres i siden. Det klæder min krop bedst. jeg skal ikke have shorts-agtig underdel, så ser jeg meget bred ud og overdel med bøjle synes jeg ikke er pænt, det ligner jo bare en bh.
Men altså...bikinier har jeg nok af...
Knus Eva...som skal finde et par stykker frem til de næste dage i sommerhus.

saa har du mange flere end mig. jeg har 10 stks og synes det er mange

Anmeld

30. maj 2009

Miamaja

Diana... skriver:

Uhh den er altså bare fed...

Jeg jeg venter lige med bikini til næste somme så skulle min gravidites mave helst gerne være væk...

Knus Diana der har tabt 15 og mangeler 7 men kun 6 af de kg er fra graviditeten.

pyt med det. en topmave eller lidt flap gor da ikke noget

Anmeld

30. maj 2009

Lullaby

hvad str bruger du da?
den er ogsa super flot!!!. kan godt lide farverne

70 f  Tror faktisk jeg skulle ned i en 65 da jeg bruger de inderste strip og de siger jo at man skal bruge de yderste  Men jeg så den bikini og så ville jeg bare have den (meget sjældent jeg har det sådan)

Anmeld

30. maj 2009

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

70 f  Tror faktisk jeg skulle ned i en 65 da jeg bruger de inderste strip og de siger jo at man skal bruge de yderste  Men jeg så den bikini og så ville jeg bare have den (meget sjældent jeg har det sådan)

Kan du ikke bruge dem der snørres, så kan de jo indstilles så det passer rundt om??
Der er mange virkelig søde i H&M og så koster de jo ingen penge...synes også de er søde at bruge inde under en top....ihh, det er sgu skønt det er sommervejr-smiler
Knus..

Anmeld

30. maj 2009

Lullaby

Kan du ikke bruge dem der snørres, så kan de jo indstilles så det passer rundt om??

Nej desværre. Mine bryster er så tunge at der skal støtte under for at de ikke er over det hele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.