Juhuu bikini tid!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. maj 2009

Miamaja

Ja, saa er det jo den tid igen, som mange elsker eller elsker at hade men pyt jeg teanker ikke saa meget paa hvordan jeg ser ud i bikini. jeg eeeelsker bare at hoppe i vandet og fole mig fri, uanset om man er et par kilo overvaegtig eller ej! MEN, hvilken bikini har I udset jer. Jeg har ikke shoppet nye bikinier i 3 aar men jeg har ogsaa en del!. naar jeg finder en bikini jeg kan li' saa bliver den brugt til den ikke kan mere

hvilken en slags bikini har i  udset jer som denne sommers bikini? Husk, billede!!!!

jeg har denne her bikini i hvid og gron fra http://www2.victoriassecret.com/collection/?cgname=OSSWMBIKZZZ&cgnbr=OSSWMBIKZZZ&rfnbr=1232.. og jeg elsker den type bikinis!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

Lullaby

Her er den jeg købte sidste år for MANGE penge fra england da de ikke har min str i DK
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2009

A.

hehe ingen bikin her..

Anmeld

30. maj 2009

ønskebørn74

Heller ikke her....

Men weeeee......glæder mig til at være så slank at jeg føler mig tilpas i en...

Jeg har indtil nu tabt 6kg....men mangler stadig mindst 17-18kg til...

Så på med vanten...

De er begge to lækre bekinier i har valgt...

Anmeld

30. maj 2009

Honningblomst

Uha...det er skønt at det er bikinitid og faktisk er det første gang i mit lange liv at det er bikinitid...i november da jeg fik lavet bryster havde jeg aldrig været i en bikini før...men jeg har så efterfølgende købt 17!!!! bikinier, så jeg har vidst hvad jeg skal bruge.
jeg har flest trekant bikinier, med underdel der også snørres i siden. Det klæder min krop bedst. jeg skal ikke have shorts-agtig underdel, så ser jeg meget bred ud og overdel med bøjle synes jeg ikke er pænt, det ligner jo bare en bh.
Men altså...bikinier har jeg nok af...
Knus Eva...som skal finde et par stykker frem til de næste dage i sommerhus.

Anmeld

30. maj 2009

Diana...

Anja Nørreslet skriver:

Her er den jeg købte sidste år for MANGE penge fra england da de ikke har min str i DK

Uhh den er altså bare fed...

Jeg jeg venter lige med bikini til næste somme så skulle min gravidites mave helst gerne være væk...

Knus Diana der har tabt 15 og mangeler 7 men kun 6 af de kg er fra graviditeten.

Anmeld

30. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Anja Nørreslet skriver:

Hvor er den flot

Hvad mærke er det?

Anmeld

30. maj 2009

Mathilde

Ingen bikini til mig i år... Jeg har termin midt i juli, så jeg ligner bare en flodhest efterhånden... Og maven er nok ikke særlig pæn bagefter og der er sikkert et par kg der skal af, så det må blive til næste sommer

Anmeld

30. maj 2009

Bastian

Jeg hader bikiner og føler mig ærlig talt ubekvem i den. Jeg er simpelthen for blufærdig. Jeg har valgt en tankini, som jo er en top der dækker maven. Det for mig er en god løsning.

Anmeld

30. maj 2009

Lullaby

Hvor er den flot

Hvad mærke er det?

Freya vodkatini 2008. Den nye model er rød og ikke så pæn syntes jeg  
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.