Mødre med børn, der har astmatisk bronkitiove (sove ude...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

B&J

4xGreve skriver:

Det samme gælder her, det kolde klare frostvejer er godt for børn med AB.

Nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

B&J

MaybeBaby skriver:

Tristan hoster når han kommer ud i kold luft - og.mener også børn med ast. bro. siges at skulle sove i varmere luft fordi de bruger så meget energi på at varme den kolde luft op i lungerne

det er jo fordi man kommer inde fra varmen og ud i kulden der for hoster man.... også hvis man har astma bare jamen så er det godt at komme ud og få noget koldt luft ned og hvis man har astma anfald så er kulde også godt

Anmeld

27. oktober 2012

L&V

MaybeBaby skriver:

Hvad filan gør man, når drengen har astmatisk bronkitis og ikke er til at få til at sove i sin barnevogn indenfor. Har lige gået med ham op og ned af gangen i over 40 min og intet hjælper, men man kan jo heller ikke sætte ham udenfor i dette frostvejr.
Hvad gør I?

Mette

Jeg havde selv asmatisk bronkitis som barn og astma som voksen.. Den kølige luft burde mindske hans symptomer hvor varm og tør luft forværre

Anmeld

28. oktober 2012

4xGreve

B&J skriver:

det er jo fordi man kommer inde fra varmen og ud i kulden der for hoster man.... også hvis man har astma bare jamen så er det godt at komme ud og få noget koldt luft ned og hvis man har astma anfald så er kulde også godt

Vi havde et slemt tilfælde med Daniella hvor hun hostet i 3 timer vi gav intensiv behandling med det ene pust efter edet andet unden en mærkbar effekt og vi var derfor i dialog med børne afd. Da vi stod lige op til en indlæggelse pga. det lange anfald men vi blev så rådet til at tag hende en tur med ud (da vi helst vil undgå indlæggelser med Daniella pga. hendes skrøbelig psyke) så kl. 23 om aften/ natten gik vi en tur uden i den kolde klare nat og kigget stjerner og dette gjorde hendes anfald mindre og mere overskueligt!

Anmeld

28. oktober 2012

Lone Jakobsen

giver de andre ret, den klare kolde luft er kun gavnlig for hans astmatiske bronkitis.

her har vi måtte sidde ude på altanen midt om natten for at få mindstemands hoste til at falde lidt til ro. når han har det skidt sover han altid med åbent vindue og en ekstra pude under madrassen. det plejer at lindre lidt. panodil kan afhjælpe den meget ømme hals, så børnene ikke bliver bange for at hoste igennem.

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

Min søn har det, men det er ikke så slemt mere.

Men han sover ude.

Anmeld

28. oktober 2012

B&J

4xGreve skriver:

Vi havde et slemt tilfælde med Daniella hvor hun hostet i 3 timer vi gav intensiv behandling med det ene pust efter edet andet unden en mærkbar effekt og vi var derfor i dialog med børne afd. Da vi stod lige op til en indlæggelse pga. det lange anfald men vi blev så rådet til at tag hende en tur med ud (da vi helst vil undgå indlæggelser med Daniella pga. hendes skrøbelig psyke) så kl. 23 om aften/ natten gik vi en tur uden i den kolde klare nat og kigget stjerner og dette gjorde hendes anfald mindre og mere overskueligt!

nemlig det kolde luft er rigtigt godt

og håber hun har det meget bedre nu eller det er væk for puh det lyder som en slem omgang

Anmeld

28. oktober 2012

4xGreve

B&J skriver:

nemlig det kolde luft er rigtigt godt

og håber hun har det meget bedre nu eller det er væk for puh det lyder som en slem omgang

Hun led under det hele natten hvor hun små hostet med jævne mellemrum men der har kun været et anfald siden så det er heldigt nok! Sidste år var det anfald på anfald 

Anmeld

28. oktober 2012

B&J

4xGreve skriver:

Hun led under det hele natten hvor hun små hostet med jævne mellemrum men der har kun været et anfald siden så det er heldigt nok! Sidste år var det anfald på anfald 

¨åhh hvor gør det mig ondt at læse håber af hele mit hjerte hun vokser fra det

Anmeld

28. oktober 2012

4xGreve

B&J skriver:

¨åhh hvor gør det mig ondt at læse håber af hele mit hjerte hun vokser fra det

Noget tyder på hun er derhenne af  Hun har ikke længer brug for dagligt medicin og får nu kun ved anfald og hun har ikke anfald hver uge men når hun så har dem så er de også slemme.

sidste år var vi på 3 forskellige medicin flere gange om dagen for at kunne kontroller det nogen lunde så i år er det meget beder!

og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.