Mødre med børn, der har astmatisk bronkitiove (sove ude...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

MaybeBaby

Hvad filan gør man, når drengen har astmatisk bronkitis og ikke er til at få til at sove i sin barnevogn indenfor. Har lige gået med ham op og ned af gangen i over 40 min og intet hjælper, men man kan jo heller ikke sætte ham udenfor i dette frostvejr.
Hvad gør I?

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

B&J

det er jo godt de får luft ned og kold luft udvider jo så man nemmer kan trække vejret

daniel kom ud og sove dengang og han sov meget bedre og han sover meget bedre ude

håber snart den lille pus er over det igen

Anmeld

27. oktober 2012

MaybeBaby

B&J skriver:

det er jo godt de får luft ned og kold luft udvider jo så man nemmer kan trække vejret

daniel kom ud og sove dengang og han sov meget bedre og han sover meget bedre ude

Tristan hoster når han kommer ud i kold luft - og.mener også børn med ast. bro. siges at skulle sove i varmere luft fordi de bruger så meget energi på at varme den kolde luft op i lungerne

Anmeld

27. oktober 2012

Laulund87

Maria har aldrig haft problemer med at sove ude og hun har døjet rigtig meget med astmatisk bronkitis..

Anmeld

27. oktober 2012

4xGreve

B&J skriver:

Det samme gælder her, det kolde klare frostvejer er godt for børn med AB.

Anmeld

27. oktober 2012

4xGreve

B&J skriver:

Det samme gælder her, det kolde klare frostvejer er godt for børn med AB.

Anmeld

27. oktober 2012

Laulund87

Ja det er faktisk godt hvis de sover ude, googlede lige.

Anmeld

27. oktober 2012

Palaja

Marie har altid sovet ude. Men hun har også kun astmatisk bronkitis i mild grad, det kommer når hun er forkølet eller bliver udsat for røg/brændeovn lign. hvor hun så har brug for medicin.

Så ved ikke om det er anderledes for din søn, og hvor hårdt han er ramt. Men som udgangspunkt ville jeg bare lægge ham ud at sove... Eller kunne du jo få ham til at falde i søvn ude, og så køre ham ind? Så skal han jo bare pakkes ind, så han er til at pakke ud igen uden at vække... Det er nok ikke nemt 

Anmeld

27. oktober 2012

MaybeBaby

Laulund87 skriver:

Ja det er faktisk godt hvis de sover ude, googlede lige.

Hvor er det mærkeligt, at jeg er blevet fortalt det modsatte - men mange tak, så vil jeg lægge ham ud

Anmeld

27. oktober 2012

Laulund87

MaybeBaby skriver:

Hvor er det mærkeligt, at jeg er blevet fortalt det modsatte - men mange tak, så vil jeg lægge ham ud

Ja det synes jeg egentlig også Ja prøv, det skulle ikke skade overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.