Hvad er det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Guldimaven

Muhmi skriver:

Savl der sidder for længe, svamp, savl og kold vind = tør hud, børnesår, allergisk reaktion....

Der er så mange muligheder, men vil gætte på de tre første selv

Han savler helt vildt og spytter! Og har lige fået to tænder i undermunden, så det lyder vel meget rigtig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

rimor

Guldimaven skriver:

Han får endnu kun mit mælk.. Kan det så stadig være det?

Ville kontakte lægen. Men alt hvad du spiser går jo i mælken....

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

Guldimaven skriver:

Han savler helt vildt og spytter! Og har lige fået to tænder i undermunden, så det lyder vel meget rigtig. 

Kan helt sikkert godt være det... Men ville for en god ordens skyld lige få det tjekket hos lægen på mandag for at se om det evt. er en lille smule svamp også, det er så dumt et sted, for der er indelukket pga. de søde dobbelthager og hvis man ikke er over det hele tiden med at tørre savlet væk så kan der nemt komme en lille svampeinfektion som kan klø og være irriterende... Heldigvis er det nemt at behandle og i kan allerede her i weekenden være endnu mere obs på at tørre og tørre

Anmeld

26. oktober 2012

Guldimaven

Muhmi skriver:

Kan helt sikkert godt være det... Men ville for en god ordens skyld lige få det tjekket hos lægen på mandag for at se om det evt. er en lille smule svamp også, det er så dumt et sted, for der er indelukket pga. de søde dobbelthager og hvis man ikke er over det hele tiden med at tørre savlet væk så kan der nemt komme en lille svampeinfektion som kan klø og være irriterende... Heldigvis er det nemt at behandle og i kan allerede her i weekenden være endnu mere obs på at tørre og tørre

Tak for råd, det vil jeg prøve. 

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

Guldimaven skriver:

Tak for råd, det vil jeg prøve. 

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.