Hvad er det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.010 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Guldimaven

Han har små røde knopper rundt om hele munden.. Nogle steder, som på billedet store plamager. Hvad kan det være? Og hvad kan man gøre ved det? Han virker ikke generet af det!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

NinaNymannMadsen

På halsen kunne være varmeknopper eller homunknopper.
Måske kontakt eksem.
Har du panetenol creme så smør med det ligesom med en rød numse.

Anmeld

26. oktober 2012

Julemusen

Årh er så træls når de for sådan noget og bare står der og ikke aner hvad man skal gøre :-(
Det ligner kontakt eksem, som min søn også har haft. Jeg fik at vide ved SP at hvis han ikke er genert så skal man se tiden an og evt smørre med salve. Hvad det så ikke forsvinder eller bliver bedre i løbet af 3 dage så ring til lægen og få det tjekket. Phillip har også haft svamp på halsen, da han havde meget hudløshed mellem dellerne. Det ligner det der ikke. Men ring til lægen mandag hvis det ikke er blevet bedre :-) hellere få det tjekket.

Anmeld

26. oktober 2012

foto på lærred

Han har små røde knopper rundt om hele munden.. Nogle steder, som på billedet store plamager. Hvad kan det være? Og hvad kan man gøre ved det? Han virker ikke generet af det!

Mit BUD ville være børneeksem. Det er dog normalt ikke med knopper, men mere med de røde plamager.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Perfekte julegave: Collage med dine bedste billeder eller måske billige, personlige julekort.

Anmeld

26. oktober 2012

Guldimaven

Kitty-Katten skriver:

Årh er så træls når de for sådan noget og bare står der og ikke aner hvad man skal gøre :-(
Det ligner kontakt eksem, som min søn også har haft. Jeg fik at vide ved SP at hvis han ikke er genert så skal man se tiden an og evt smørre med salve. Hvad det så ikke forsvinder eller bliver bedre i løbet af 3 dage så ring til lægen og få det tjekket. Phillip har også haft svamp på halsen, da han havde meget hudløshed mellem dellerne. Det ligner det der ikke. Men ring til lægen mandag hvis det ikke er blevet bedre :-) hellere få det tjekket.

Hvad er det der kontakt eksem?  Tak for råd!

Anmeld

26. oktober 2012

rimor

Det ligner atoposk eksem. Min dreng har det. Vi er pt ved at finde ud om der er fødevarer der udløser det, bl. A spegepølse... Så bliver det rigtig slemt

Anmeld

26. oktober 2012

rimor

Skulle stå atopisk eksem

Anmeld

26. oktober 2012

Guldimaven

rimor skriver:

Det ligner atoposk eksem. Min dreng har det. Vi er pt ved at finde ud om der er fødevarer der udløser det, bl. A spegepølse... Så bliver det rigtig slemt

Han får endnu kun mit mælk.. Kan det så stadig være det?

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

Savl der sidder for længe, svamp, savl og kold vind = tør hud, børnesår, allergisk reaktion....

Der er så mange muligheder, men vil gætte på én af de tre første...

Anmeld

26. oktober 2012

Guldimaven

Muhmi skriver:

Savl der sidder for længe, svamp, savl og kold vind = tør hud, børnesår, allergisk reaktion....

Der er så mange muligheder, men vil gætte på de tre første selv

Han savler helt vildt og spytter! Og har lige fået to tænder i undermunden, så det lyder vel meget rigtig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.