Et slag for grøn the og gele royall

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Nulle123

naomi skriver:

Det kan du tro du må Vi fandt ud af det på den måde at vi skulle starte til udredning ved en gyn for at finde svar på hvorfor jeg gang på gang aborterede. En dag da hun skulle scanne mig som 1. trin for at se om alt var okay kunne hun se jeg ville få æl inden for et par timer. Manden og jeg gik hjem og sexede og så blev jeg gravid. Under graviditeten (ca 1-2 gange om ugen) fik jeg taget blodprøver for at hvordan hcg steg og for at følge med i udviklingen af de forskellige hormoner. Pludselig var der et fald i progesteronen og så fik jeg tilskud af det og vupti... 7,5 mdr senere fødte jeg den dejligste mest velskabte dreng Så under denne graviditet får jeg også tilskud af progesteron

Gyn snakkede noget om at det muligvis var en "sygdom" jeg havde. (kan ikke huske hvad den hedder)men det er en sygdom hvor man hae cyklusser på under26  dage og hvor man danner for lidt progesteron under graviditeter. Men mine cyklusser har altid lagt på mellem 27 og 30 dage så hun kunne ikke være sikker. Men vi ville selvfølgelig ikke til at forske mere i det for det her vores andetog sidste barn

Skriv endelig igen hvis jeg kan hjælpe med noget. Og så tusind gange held og lykke til jer

Tusind tak fordi du svarede

Jeg har fået taget en masse blodprøver og skal ha' svar på dem i dag. Er meget i tvivl om, hvad de kan se udfra mine prøver, men er da spændt på, hvad de siger. Og især, hvad de evt. kan gøre for at hjælpe mig.

Vil da klart spørge til mit progesteron og om det kan ha' haft inflydelse på mine aborter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

naomi

Nulle123 skriver:

Tusind tak fordi du svarede

Jeg har fået taget en masse blodprøver og skal ha' svar på dem i dag. Er meget i tvivl om, hvad de kan se udfra mine prøver, men er da spændt på, hvad de siger. Og især, hvad de evt. kan gøre for at hjælpe mig.

Vil da klart spørge til mit progesteron og om det kan ha' haft inflydelse på mine aborter.

det var så lidt 

det er jeg da meget spændt på at høre om så

Anmeld

30. oktober 2012

naomi

come2 skriver:

Jeg drak faktisk sea salt grøn the da jeg pludselig blev gravid efter 2½ år. Drak det hver anden dag i 14 dage, da det øger forbrændingen.

Måske der er noget om det

fedt!!! dejligt med flere erfaringer der bekræfter det

Anmeld

30. oktober 2012

naomi

Projekt baby skriver:

Hvis det er mig du spørger mht. at have været gravid? 

Jo, jeg blev gravid med tvillinger, men mistede den ene, og valgte at få en abourt med den sidste - var psykisk nede i den periode.. Dette skete for et lille års tid siden.. 

Og så har jeg haft en BIO siden da - for 2 mdr siden.. 

Så  for at Gele Royal og grøn the er vejen frem til en bette bebs! 

det er jeg ked af at høre Håber på det bedste for jer fremover

Anmeld

30. oktober 2012

naomi

grinny skriver:

Jeg skal købe stort ind til den første. Efter 2½ år er jeg med på alle metoder og nu vil manden og jeg også prøve dette 

rigtig meget for at det så vil lykkes nu

Anmeld

30. oktober 2012

grinny

naomi skriver:

rigtig meget for at det så vil lykkes nu

Mange tak 

Har fået min mens idag, så efter den kan vi starte på en frisk med de produkter. 

Forresten, skal man tage pillerne hver dag? Eller kan omkring ÆL?

Anmeld

30. oktober 2012

naomi

grinny skriver:

Mange tak 

Har fået min mens idag, så efter den kan vi starte på en frisk med de produkter. 

Forresten, skal man tage pillerne hver dag? Eller kan omkring ÆL?

de skal tages hver dag held og lykke

Anmeld

31. oktober 2012

grinny

naomi skriver:

de skal tages hver dag held og lykke

Lige et spørgsmål til, tager man dem også under sin mens hvis nu det ikke sker første gang?

Anmeld

31. oktober 2012

naomi

grinny skriver:

Lige et spørgsmål til, tager man dem også under sin mens hvis nu det ikke sker første gang?

Jeg gjorde ikke men altså.. det er jo et naturprodukt men da der står bagpå man kun må tage dem i samråd med lægen hvis man er gravid s derfor tog jeg dem ikke efter æl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.