naomi skriver:
Det kan du tro du må
Vi fandt ud af det på den måde at vi skulle starte til udredning ved en gyn for at finde svar på hvorfor jeg gang på gang aborterede. En dag da hun skulle scanne mig som 1. trin for at se om alt var okay kunne hun se jeg ville få æl inden for et par timer. Manden og jeg gik hjem og sexede og så blev jeg gravid.
Under graviditeten (ca 1-2 gange om ugen) fik jeg taget blodprøver for at hvordan hcg steg og for at følge med i udviklingen af de forskellige hormoner. Pludselig var der et fald i progesteronen og så fik jeg tilskud af det og vupti... 7,5 mdr senere fødte jeg den dejligste mest velskabte dreng
Så under denne graviditet får jeg også tilskud af progesteron
Gyn snakkede noget om at det muligvis var en "sygdom" jeg havde. (kan ikke huske hvad den hedder)men det er en sygdom hvor man hae cyklusser på under26 dage og hvor man danner for lidt progesteron under graviditeter. Men mine cyklusser har altid lagt på mellem 27 og 30 dage så hun kunne ikke være sikker. Men vi ville selvfølgelig ikke til at forske mere i det for det her vores andetog sidste barn
Skriv endelig igen hvis jeg kan hjælpe med noget. Og så tusind gange held og lykke til jer
Tusind tak fordi du svarede
Jeg har fået taget en masse blodprøver og skal ha' svar på dem i dag. Er meget i tvivl om, hvad de kan se udfra mine prøver, men er da spændt på, hvad de siger. Og især, hvad de evt. kan gøre for at hjælpe mig.
Vil da klart spørge til mit progesteron og om det kan ha' haft inflydelse på mine aborter.
Anmeld