Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil igen slå et slag for at kvinden drikker min to kopper øko grøn the, spiser to gele royal tabl. og gravitamin dagligt. (Manden skal også spise to gele royal tabl. dagligt) vi gjorde det for nogle år siden og blev lynhurtigt gravid flere gange (aborterede desværre flere gange men dog af en helt anden grund(danner for lidt progesteron under graviditet)) og nu har vi gjort det samme og er blevet gravid i første forsøg Så kan selvfølgelig ikke lade være med at anbefale det på det kraftigste og så op med måsen efter sex
Held og lykke til jer alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
naomi skriver: Vil igen slå et slag for at kvinden drikker min to kopper øko grøn the, spiser to gele royal tabl. og gravitamin dagligt. (Manden skal også spise to gele royal tabl. dagligt) vi gjorde det for nogle år siden og blev lynhurtigt gravid flere gange (aborterede desværre flere gange men dog af en helt anden grund(danner for lidt progesteron under graviditet)) og nu har vi gjort det samme og er blevet gravid i første forsøg Så kan selvfølgelig ikke lade være med at anbefale det på det kraftigste og så op med måsen efter sex Held og lykke til jer alle
Hvor kan man købe de Royal tabl henne?
bette bebs skriver: Hvilken grøn the drak du? Man er jo en smule desperat efterhånden...
Hvilken grøn the drak du? Man er jo en smule desperat efterhånden...
jeg købte den man kan få i bilka som er økologisk og med en smule kvæde i. Den er ikke i thebreve
Riikke skriver: Hvor kan man købe de Royal tabl henne?
man kan købe dem i div. helsekostforretninger men der er de ret dyre så jeg købte dem i bilka
Hej!
Hvor meget indeholde de Gele Royal Tabs?
Jeg har købt nogle i Matas (de stribede), og der er 200 mg i..
Skal jeg tage 2x 200 mg?
Hvornår er bedst at tage dem?
at det virker for mig osse!
Nulle123 skriver: Må jeg spørge, hvordan fandt du ud af, at du producerede for lidt progesteron under graviditet? Og hvad blev der gjort ved det? Har selv aborteret 3 gange i træk, så er bare nysgerrig Har ikke problemer med at blive gravid, men derimod at holde på det, når det endelig er sket. Og hvor er det dejligt, at det med gele royal og grøn te har givet pote og resulteret i en graviditet for jer
Dén her følger jeg lige med på, for jeg har været igennem det samme
Projekt baby skriver: Hej! Hvor meget indeholde de Gele Royal Tabs? Jeg har købt nogle i Matas (de stribede), og der er 200 mg i.. Skal jeg tage 2x 200 mg? Hvornår er bedst at tage dem? at det virker for mig osse!
ja du skal tage 2x200 mg og så til et måltid for at det virker for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128