Sove på eget værelse - hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea var 8 mdr da hun kom på eget værelse.

Alberte er snart 4 mdr og hun sover stadig i sin vugge, ved siden af vores seng. Syntes det er lettest, så længe man stadig ammer om natten. 

Thea kommer stadig tit ind og putter med os midt om natten, uden vi opdager det. Hun er nu 4 år! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Frejsmor

Det skal du gøre i jeres helt eget tempo!! Hvis det fungerer for jer at have den lille i soveværelset, så skal I da gøre det..  Jeg vil mene det først er når man får problemer med søvnen at det er tid til at flytte baby på eget værelse.. 

Vi flyttede først Frej på eget værelse nogle dage efter hans 1 års fødselsdag.. Hans søvn var begyndt at blive noget afbrudt og han vågnede tit, når vi skulle til at i seng.. Så der blev han flyttet på eget værelse og sover nu helt igennem de aller fleste nætter..

Anmeld

26. oktober 2012

Lauras mor

Laura er 4 1/2 mdr, og jeg har ingen planer om, at hun skal ind på eget værelse foreløbig regner med hun mindst ligger inde hos os, til.hun hvertfald er 1 år

Anmeld

26. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
BabyHL skriver:

Hej med jer,

Jamen som overskriften lyder, vil jeg gerne høre hvornår jeres børn begyndte at sove på eget værelse?

Jeg talte med en kollega forleden, og da hun hørte at Walter nu var blevet 2 mdr sagde hun "jamen så er det jo nu han skal til at sove sit eget værelse". Jeg var ved at falde ned af stolen. Men tænkte så at det nok var forskelligt fra hjem til hjem, hvornår de små begynder at sove for sig selv.. Så - hvornår sov jeres på eget værelse? .

Den ældste kom på eget værelse da kan var 10 mdr, den yngste kom da han var 9 mdr. Begge fordi vi forstyrrede hinanden om natten

Anmeld

26. oktober 2012

Masig

BabyHL skriver:

Hej med jer,

Jamen som overskriften lyder, vil jeg gerne høre hvornår jeres børn begyndte at sove på eget værelse?

Jeg talte med en kollega forleden, og da hun hørte at Walter nu var blevet 2 mdr sagde hun "jamen så er det jo nu han skal til at sove sit eget værelse". Jeg var ved at falde ned af stolen. Men tænkte så at det nok var forskelligt fra hjem til hjem, hvornår de små begynder at sove for sig selv.. Så - hvornår sov jeres på eget værelse? .

Her var Fabian 2 mdr... Han holdt mig vågen hele natten med sine lyde, så jeg var helt udkørt til sidst så vi spurgte SP om det var ok at lægge ham på eget værelse selvom de anbefaler man venter til de er lidt ældre og hun synes bestemt det var et forsøg værd... Der var ingen problemer, han opdagede vist ikke han kom ind på et andet værelse, for han sov bare som han plejede og har gjort det siden...

Anmeld

26. oktober 2012

Sujan

Min datter sov igennem fra hun var 3 mdr og der kom hun på eget værelse.. har et par enkelte gange sovet hos mig, hvis der har været nætter hvor hun har haft svært at falde til ro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.