Sove på eget værelse - hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.769 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

BabyHL

Hej med jer,

Jamen som overskriften lyder, vil jeg gerne høre hvornår jeres børn begyndte at sove på eget værelse?

Jeg talte med en kollega forleden, og da hun hørte at Walter nu var blevet 2 mdr sagde hun "jamen så er det jo nu han skal til at sove sit eget værelse". Jeg var ved at falde ned af stolen. Men tænkte så at det nok var forskelligt fra hjem til hjem, hvornår de små begynder at sove for sig selv.. Så - hvornår sov jeres på eget værelse? .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Malene76

BabyHL skriver:

Hej med jer,

Jamen som overskriften lyder, vil jeg gerne høre hvornår jeres børn begyndte at sove på eget værelse?

Jeg talte med en kollega forleden, og da hun hørte at Walter nu var blevet 2 mdr sagde hun "jamen så er det jo nu han skal til at sove sit eget værelse". Jeg var ved at falde ned af stolen. Men tænkte så at det nok var forskelligt fra hjem til hjem, hvornår de små begynder at sove for sig selv.. Så - hvornår sov jeres på eget værelse? .

Hej...

Felix kom på sit eget værelse da han var omkring 6 måneder. Vi var begyndt at vække hinanden og sov dårligt. Det var SÅ hårdt for mig at han´skulle på sit eget værelse og de første to nætter sov jeg ubeskriveligt dårligt fordi jeg var bange for ikke at høre ham. DET er overhovedet ikke noget problem med alarm og åbne døre. Det er den bedste beslutning vi har taget. Vi sover alle meget bedre i hver sit rum. Jeg er så glad for at have fået soveværelset tilbage, så vi kan larme, snakke, læse mm. uden at det forstyrre bassen. Jeg synes man skal flytte sit barn når man er klar til det. Dog er jeg absolut ikke tilhænger af store børn i soveværelset. Ikke at der er noget galt i det, det duer bare ikke for os.

KH Malene

Anmeld

26. oktober 2012

Gardenia

BabyHL skriver:

Hej med jer,

Vores dreng blev rykket ind på hans værelse da han ikke fik sin kl 23 flaske mere, der var han omkring de 6 måneder og spiste almindelig mad

Anmeld

26. oktober 2012

modesty

BabyHL skriver:

Hej med jer,

De kloge hoveder anbefaler at man venter til tidligst 6 mdr. 

Her kom han på eget værelse da han var 6 uger fordi han larmede helt vildt mens han sov og vækkede mig konstant. Jeg var en zombie til sidst. MEN far rykkede med, så han lå ikke alene.

Anmeld

26. oktober 2012

2babygirls

BabyHL skriver:

Hej med jer,

Madeleine kom på eget værelse lige inden hun blev 4 mdr

Anmeld

26. oktober 2012

FruHolm <3

BabyHL skriver:

Hej med jer,

Oscar kom på eget værelse da han blev 6 måneder

Anmeld

26. oktober 2012

Janni.

Silas var cirka 2 mdr. Han kom på eget værelse fordi vi vækkede hinanden. Han knirkede og holdte mig vågen, vi holdte ham vågen ved at snorke..

Efter han kom på eget værelse begyndte han at sove igennem. 

Anmeld

26. oktober 2012

sne190810

Min datter er 2 år og vi deler stadig soveværelse. Har ikke i sinde at ændre det foreløbig

Anmeld

26. oktober 2012

Julemusen

Det er jo meget forskelligt og kommer an på om man ammer, giver flaske og om barnet får mad om natten.
Her var sønnen 3 måneder for der stoppede han med at ville spise om natten. Og jeg var snot forkølet og vækkede ham hver gang jeg hostede. Og så holde vi bare ved med at han skulle sove inde ved sig selv. :-) o

Anmeld

26. oktober 2012

Tulle28

Hun var 8-9 mdr. da hun kom på eget værelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.